پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
معاون استاندار فارس خبر داد:
به گزارش کازرون نما؛ براساس مصوبه این ستاد، دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی استان که پیش از این یک سوم بود تا سقف ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و خدمات حضوری بانک‌های استان متوقف شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما، عبدالرضا قاسم پور پنجشنبه در گفت و گویی، افزود: دورکاری کارکنان باید به صورت یک روز در میان باشد تا زمینه سفر فراهم نشود و در این زمینه بیماران زمینه ای در اولویت باشند.


خدمات حضوری بانک های فارس تعطیل شد

وی ادامه داد: همچنین خدمات حضوری بانک های سراسر استان تعطیل است به شکلی که خدمات ضروری به مردم ارایه شود و مشکلی برای بخش تولید، معیشت مردم و پرداخت تسهیلات پیش نیاید.


معاون استاندار فارس گفت: بانکهای استان باید خدمات الکترونیک خود را گسترش دهند و نسبت به تقویت درگاه خدمات الکترونیکی اقدام کنند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.


تعطیلی عصرگاهی مشاغل غیرضرور در ۳۶ شهرستان فارس

قاسم پور در ادامه بیان کرد: فعالیت مشاغل غیرضرور در ۳۶ شهرستان استان تا ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد تعطیل خواهند بود و تنها مشاغل ضروری اجازه فعالیت خواهند داشت. 


وی ادامه داد: عمده اماکن، مراکز و اصناف زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند که این دستگاه ها باید بر م های خود نظارت داشته باشند و پاسخگو باشند.


تداوم تعطیلی مترو و اتوبوس در فارس

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: براساس تصمیم این ستاد، مترو و اتوبوس نیز در سراسر استان تا پایان هفته آینده تعطیل خواهد بود.


قاسم پور افزود: همچنین برگزاری هر نوع تجمع در سراسر استان ممنوع است و با مجوز دهندگان، شرکت کنندگان، سخنرانان و برگزار کنندگان برابر  ضوابط و مقررات برخورد می‌شود.



برگزاری جلسات ضروری اداری حداکثر با حضود ۱۵ شرکت کننده 

معاون استاندار فارس گفت: همچنین مقرر شد در جلسات اداری ضروری که قرار است در سازمانها و دستگاههای اجرایی استان برگزار شود بیش از ۱۵ نفر حضور نداشته باشند و اگر جلسه‌ای با تعداد بیشتری برگزار شود تخلف است و با متخلفان برخورد می شود.


قاسم پور افزود: آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان همانند روال گذشته به صورت مجازی انجام شود.


تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی

وی ادامه داد: همچنین نظارت ها بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا تشدید می ‌شود.


معاون استاندار فارس گفت: همچنان باید برای بحث کمک‌های مومنانه در استان تدبیر شود و این کمک ها استمرار داشته باشد.


قاسم پور افزود: مراسم تشییع و تدفین نیز باید حداکثر با حضور ۲۰ نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در بحث طرح ردیابی و در خانه ماندن بیماران کرونایی نیز دانشگاه های علوم پزشکی با کمک دستگاه های ذیربط برنامه ریزی می کنند تا این طرح در سطح استان اجرایی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸