پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
شهردار کازرون در دیدار با فرمانده آمادگاه شهید چمران:
شهردار کازرون در دیدار با فرمانده آمادگاه شهید چمران برضرورت بازگشایی و تعریض بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد. به گزارش کازرون نما شهردار، معاون فنی و عمرانی و رئیس اداره حقوقی شهرداری با فرمانده آمادگاه شهید چمران کازرون دیدار و گفتگو کردند.

شهردار کازرون در دیدار با فرمانده آمادگاه شهید چمران برضرورت بازگشایی و تعریض بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش کازرون نما شهردار، معاون فنی و عمرانی و رئیس اداره حقوقی شهرداری با فرمانده آمادگاه شهید چمران کازرون دیدار و گفتگو کردند.

بازگشایی و تعریض بلوار شهید قاسم سلیمانی ضروری است

شهردار کازرون در این دیدار احداث پارک حاشیه ای و همچنین امنیت تردد خودروها را از ضروریات طرح بازگشایی و تعریض این بلوار عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این مسیر یکی از پرتردترین مسیرهای شهر کازرون است و یکی از معابر مسافران شهرها و استان های دیگر است، بازگشایی این مسیر می تواند جلوه زیبایی به این قسمت از شهر بدهد.

محمدامین مهرورز در ادامه خواستار عقب نشینی آمادگاه و برداشتن سیم خاردار مشرف به بلوار شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه این قسمت جزو محدوده شهر است و براساس طرح تفصیلی، شهرداری ارائه خدمات و بازگشایی و بهسازی این مسیر را جزو وظیفه قانونی خود می داند، انجام این کار ضروری است.

وی همچنین نیروی های انقلابی سپاه را از جنس مردم توصیف کرد و افزود: نیروهای سپاه همیشه و در عرصه‌های مختلف از جمله در بحران هایی مثل سیل و زلزله و مهمتر از همه دفاع از انقلاب و امنیت کشور، در کنار مردم بوده و هستند.

بازگشایی و تعریض بلوار شهید قاسم سلیمانی ضروری است

شهردار کازرون نسبت به همکاری آمادگاه با شهرداری جهت بازگشایی و تعریض این مسیر ابراز امیدواری کرد و گفت: با این کار خدمتی بزرگ و ماندگار به مردم کازرون انجام می‌شود و مطمئنم خواسته شما غیر از این نیست.

سپس سرهنگ حبیب زاده فرمانده آمادگاه شهید چمران ضمن تشکر از شهردار به خاطر فعالیت های عمرانی گسترده درسطح شهر اظهار کرد: ما هم با احترام به خواسته مردم از این طرح استقبال می‌کنیم و در این خصوص هر کاری از دست ما برآید انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه برای عقب نشینی این مسیر لازم است از مقامات بالا تعیین تکلیف کنیم، گفت: با توجه به سلسله مراتبی که در نیروهای مسلح وجود دارد، لازم است جلسات و مکاتباتی با تهران صورت گیرد و سعی و تلاش خود را جهت برداشتن موانع از سر راه این طرح و تسهیل در عبور و مرور مردم انجام خواهم داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳