پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به گزارش دریافتی کازرون نما؛
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ چهارشنبه ۲۱ آبان، کازرون قرمز تر از قرمز در حال طی کردن وضعیتی بحرانی خواهد بود/ ریاست بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون اظهار داشت: به طور میانگین هر 70 دقیقه یک بیمار بدحال کووید۱۹ در این بیمارستان بستری میشود/ حال عمومی اکثر بیماران تازه بستری شده نگران کننده است.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون اعلام کرد، در 24 ساعت گذشته تعداد بی سابقه ای بیمار بدحال کووید در بیمارستان بستری شدند که به علت تاخیر فراوان در مراجعه بیماران به بیمارستان، حال عمومی اکثر بیماران تازه بستری شده نگران کننده هست.

دکتر شرافت گفت: در تاریخ 21 آبان از تعداد 80 تخت اختصاص داده شده برای بستری این بیماران، تعداد 52 بیمار بستری و از تمامی 9 تخت ویژه در نظر گرفته شده برای بیماران بدحال مبتلا به این بیماری در این تاریخ کاملا تکمیل شده است.


وی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا تاریخ 21 آبان، کل موارد بستری شده در بخش های کووید این بیمارستان 1316 مورد بوده است.


مسئول حوزه درمان شهرستان در ادامه گفت: در 24 ساعت گذشته، تعداد 20 بیمار جدید در این مرکز درمانی بستری و تعداد 7 بیمار از بخش های کووید مرخص شده اند.


وی در پایان گفت، با توجه به عدم همکاری مناسب شهروندان جهت استفاده اصولی از ماسک و عدم اجتناب از شرکت در تجمعات(هر چند کوچک)، متاسفانه با شرایطی که در شهرستان وجود دارد، در روزهای آینده تخت خالی در بیمارستان نخواهیم داشت و شاهد مرگ و میرهای بالایی در شهرستان خواهیم بود.

به گزارش دریافتی کازرون نما؛ برای نهمین هفته متوالی، شهرستان کازرون در وضعیت پررنگ قرمز ایستاده است.

این به این معناست که تردد در شهرستان فقط در موارد ضروری امکان پذیر است.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷