پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
به گزارش کازرون نما؛ داریوش دهقان گفت: مشکلات روستاهای بخش خشت را ویژه پیگیری خواهیم کرد/ قول ها و وعده های مسئولینی که عمل نشده است را هم، دنبال خواهم کرد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون به همراه بخشدار و دیگر مسئولین محلی ، با حضور در روستاهای برج سید ، کرایی ، حسن آباد و منطقه محروم روستای عشایر نشین صفی خانی، از نزدیک به بررسی مشکلات این مناطق پرداخت.


فرماندار کازرون در این بازدید اظهار داشت: با تلاش های انجام شده اقدامات خوبی برای این مناطق از جمله ، برطرف شدن مشکل دکل های مخابراتی مُلینار و کرایی، بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاهای کرایی و برج سید و حسن آباد ،‌ رفع مشکل خانه بهداشت برج سید ،‌ آبرسانی ، آبیاری و محرومیت زدایی از روستای عشایر نشین صفی خانی صورت گرفته ، که به حول قول الهی تلاش خواهیم کرد این پیگیری ها به زودی به نتیجه مطلوب برسد.


فرماندار شهرستان کازرون در پایان با دیدار چهره به چهره روستائیان این مناطق از نزدیک پای درد دلها ، مشکلات و خواسته های آنان نشست و با دستورات و پیگیری های لازم ، خاطرنشان کرد؛ برای رفع محرومیت ها و پیشرفت شهرستان کازرون با تمام توان تلاش خواهیم کرد و حتی قول هایی که دیگر مسئولان دادند را پیگیری خواهم کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹