پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
طی آیینی، دکتر فاضل‌نیا اظهار داشت:
به گزارش کازرون نما؛ ظهر دیروز، 19 آبان ماه، طی برگزاری مراسمی مبتکرانه، آیین استقبال غیرحضوری از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه و با شرکت دانشجویان ورودی جدید مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه سلمان فارسی کازرون در بسترهای مجازی برگزار گردید.
بنا به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی سخنانی در این مراسم با تبریک شروع سال تحصیلی جدید به دانشجویان ورودی جدید و همچنین اساتید و دانشگاهیان، خاطر نشان نمود: ترجیح قلبی ما بر حضور شما در دانشگاه و ایجاد نمودن فضایی زنده و پر از نشاط در جهت تحصیلِ علم و دانش در کلاس‌های درس است، منتهی به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عمل به مسئولیت اجتماعی‌مان در برابر جامعه، تا زمان اعلام مراجع رسمی، فعالیت‌های دانشگاه را در بسترهای مجازی دنبال می‌نماییم.  


رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه با تصریح بر اینکه موقعیت به وجود آمده را علیرغم سختی‌هایی که به همراه دارد، می‌توان به فرصتی مناسب برای توان‌افزایی و رشد هرچه بیشتر تبدیل نمود، خاطر نشان کرد: شما اولین نسل از دانشجویان ایرانی هستید که در حالی پا به محیط دانشگاه می‌گذارید که ترم تحصیلی تمام دانشگاه‌های کشور و بسیاری از دانشگاه‌های دنیا به صورت مجازی برگزار می‌شود. این مسئله هم رسالت شما را سنگین‌تر می‌نماید و هم زمینه بازتری برای نمایش توانمندی‌های‌تان را به وجود می‌آورد؛ چراکه شما نسل پیش‌رویی هستید که تلاش‌هایتان می‌تواند معنای جدیدی را به ساختار دانشگاهی کشور بدهد.


دکتر فاضل‌نیا در ادامه با تأکید بر لزوم در نظر داشتن افق‌های بلند مدت در طول تحصیل به ویژه برای دانشجوهای دوره‌ی کارشناسی، بر مهیا بودنِ بسترهای مختلف دانشگاه سلمان فارسی کازرون جهت فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و... دانشجویان تصریح نمود و ابراز امیدواری کرد: با توجه نمودنِ هم‌زمان به کسب دانش و تلاش برای اعتلای جامعه و فرهنگ، بتوان محیط دانشگاه را به محیطی هرچه زنده‌تر، شاداب‌تر و پویاتر در خدمت‌رسانی به جامعه و مردم تبدیل نمود.


ایشان همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، به فرازهای مربوط به رسالت دانشگاه و دانشجویان در رهنمون‌های مقام معظم رهبری اشاره نمود و بر ضرورت توجه ویژه به این بیانیه و گام برداشتن متعهدانه در مسیر رشد دانشگاه سلمان فارسی کازرون در تراز بالای علمی کشور، تأکید نمود و افزود: در دانشگاه سلمان فارسی کازرون بسترهای مناسبی برای شادابی و ارتقا توانمندی‌های علمی و فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی برای تمامی دانشجویان فراهم شده است و امیدواریم شما دانشجویان ورودی جدید نیز بتوانید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نموده و بهره ببرید.


گفتنی است در ادامه این نشست که از طریق ادوب کانکت ( adobe connect ) و پخش زنده در اینستاگرام دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید، دکتر خسروپور معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر غفارپناه مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، خاتمی معاون دانشجویی و دکتر خواجوی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با ارایه صحبت‌هایی ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان ورودی جدید به معرفی بخش‌های مختلف دانشگاه پرداخته و پیرامون چگونگی برگزاری کلاس‌ها در ترم جاری، توضیحاتی را ارایه نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳