پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
با تشکیل هسته‌های مسئله محور؛
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: با تشکیل سه هسته مسئله محور حول مسائل عدالت شهری و روستایی، کشاورزی و صنعت، شفافیت اقتصادی به دنبال حل معضلات و مسائل شهرستان کازرون و کوه چنار هستیم.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: با تشکیل سه هسته مسئله محور حول مسائل عدالت شهری و روستایی، کشاورزی و صنعت، شفافیت اقتصادی به دنبال حل معضلات و مسائل شهرستان کازرون و کوه چنار هستیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین نشست مشترک مسئولین هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی با دادستان عمومی و انقلاب کازرون برگزار شد.در این نشست هادی صحرابان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون با اشاره به هسته‌های مسئله محور گفت: هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی با کارمیدانی و پژوهشی به دنبال حل مسائل و مشکلات کشور هستند و حلقه مفقوده‌ای که میان مردم و دستگاه‌های اجرایی فاصله انداخته بوده است را از میان برداشته و زنجیره اتصال آن‌ها خواهند شد.

صحرابان مطرح کرد: در شهرستان کازرون با تشکیل سه هسته مسئله محور حول مسائل عدالت شهری و روستایی، کشاورزی و صنعت، شفافیت اقتصادی به دنبال حل معضلات و مسائل شهرستان کازرون و کوه چنار هستیم.

در ادامه پوریا رضازاده، علی شیرنژاد، و سعید زارع خفری از مسئولین هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی پیرامون مسائل و معضلات شهرستان همچون طرح جدید نقشه تفصیلی شهر کازرون، وضعیت مدیریتی اتحادیه‌های اصناف و اتاق اصناف کازرون، ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی به تشریح مسائل فوق پرداختند و از دادستان کازرون خواستار همکاری و مساعدت با هسته‌های مساله محور شدند.

در ادامه این نشست دهقان دادستان عمومی و انقلاب کازرون با اشاره به نقش دانشجویان بسیجی در مطالبه گری از مسئولان اظهار داشت: دانشجویان باید سه مسئله را از مسئولان مطالبه کنند، اول اینکه تمام تلاششان برای خدمت به مردم بکار گیرند، دوم اینکه در حیطه وظایفه محوله خویش عمل و فعالیت و سلامت خود را حفظ کنند، سوم اینکه پاسخگوی عملکرد خود در قبال خدا و مردم باشند.

دهقان در پایان از دانشجویان بسیجی خواست که به صورت فصلی نشست همفکری در رابطه با مسائل و معضلات شهرستان با هم داشته باشند و بنا به درخواست دانشجویان شماره فضای مجازی خود را برای ارائه گزارشات مردمی از تخلفات ارائه کرد؛ لذا شهروندان می‌توانند از تخلفات و جرائم با ارائه مستندات به شماره ۰۹۱۷۰۴۵۶۰۷۶ گزارشات خود را ارائه دهند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳