پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
دکتر شرافت اظهار داشت:
رییس بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون از افزایش بی سابقه تعداد بیماران بستری جدید در یک روز خبر داد و توصیه اکیدی نیز جهت مراجعه به هنگام به پزشکان داشت.
 به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی بیمارستان کازرون، با اتفاق افتادن یک مورد فوت در 24 ساعت گذشته تعداد موارد فوتی مشکوک و قطعی بیماری کووید در بیمارستان کازرون در تاریخ 7 آبان به 102 نفر رسید.

 رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اعلام کرد از ابتدای شیوع این بیماری تا تاریخ 7 آبان، کل موارد مشکوک و قطعی بستری شده در بخش های کووید این بیمارستان 1170 مورد بوده است.

 دکتر شرافت گفت از تعداد 50 تخت اختصاص داده شده برای بستری این بیماران، در تاریخ 7 آبان تعداد 46 بیمار بستری و از تعداد 9 تخت ویژه (ICU) در نظر گرفته شده برای بیماران بدحال مبتلا به این بیماری در این تاریخ تعداد 6 بیمار بستری است.

مسئول حوزه درمان شهرستان در ادامه گفت؛ در 24 ساعت گذشته، تعداد 20 نفر بیمار جدید در این مرکز درمانی بستری شده اند. متاسفانه عدم توجه جدی تمامی شهروندان به پروتکل های بهداشتی و همچنین عدم جلوگیری از ایجاد تجمعات، از دلایل اصلی تعداد بالای موارد بستری و افزایش مرگ و میر در شهرستان است.

 وی در خصوص تعداد موارد مثبت شناسایی شده در این تاریخ گفت، با شناسایی 20 نفر دیگر ، تعداد کل موارد مثبت شناسایی شده در شهرستان به 2564 نفر رسید.

دکتر شرافت در پایان گفت، مراجعه دیرهنگام بیماران به پزشکان، منجر به عدم دریافت درمان مناسب گردیده است. به تمام شهروندان توصیه می گردد، در ابتدای شدت گرفتن علائم، فورا به پزشکان مراجعه داشته باشید و در صورت عدم مراجعه به هنگام، طول دوره درمان و درگیری ریه ها بیشتر خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲