پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
سعید حسن شاهی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه فجر استان فارس روز سه شنبه در حاشیه آغاز به کار این قرار گاه در گفتگو با خبر نگار ایرنا گفت : استفاده از توان و ظرفیت مهندسان بسیجی تائیر انکار ناپذیری در افزایش تولیدات کشاورزی و رسیدن به خودکفائی به ویژه در تولید محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، کلزا، ذرت در راستای تحقق اهداف اقتصادمقاومتی خواهد داشت.
قرارگاه امنیت غذایی با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی و ایجاد امنیت غذائی در شهرستان کازرون راه اندازی شد.

سعید حسن شاهی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه فجر استان فارس روز سه شنبه در حاشیه آغاز به کار این قرار گاه در گفتگو با خبر نگار ایرنا گفت : استفاده از توان و ظرفیت مهندسان بسیجی تائیر انکار ناپذیری در افزایش تولیدات کشاورزی و رسیدن به خودکفائی به ویژه در تولید محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، کلزا،  ذرت در راستای  تحقق اهداف اقتصادمقاومتی خواهد داشت .

وی اظهار داشت : شناسائی و فعال سازی ظرفیت های راکد حوزه کشاورزی با استفاده از مربیان مجرب از اهداف دیگر راه اندازی قرارگاه امنیت غذائی است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون هم گفت : امنیت غذایی به عنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیر گذاردر رفع تهدیدات و تامین امنیت روانی جامعه نقش عمده ای دارد.

حمید رشیدی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جهش تولید استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود و به کارگیری نیروهای کارآمد است افزود: استفاده از ظرفیتهای بسیج مهندسین کشاورزی برای انتقال دانش روز و فناوری نوین تغییر رفتار حرفه ای و افزایش سطح دانش کشاورزان  و افزایش بهره وری در تولید می شود.

داریوش دهقان معاون استاندر و فرماندار ویژه کازرون هم ضمن حمایت از راه اندازی این قرار گاه در شهرستان کازرون با ارائه توصیه های لازم به کشاورزان در جهت همکاری با قرارگاه  امنیت غذائی در کازرون  گفت:  با توجه به توانمندی های موجود و آب و خاک مناسب در شهرستان کازرون  رسیدن به خود کفائی و قطع وابستگی در محصولات کشاورزی با تلاش و همت  کشاورزان محقق خواهد شد.  

کشاورزان شهرستان کازرون نیز نقطه نظرات خود را در بحث مشکلات و بعضی از موانع موجود کشاورزی بیان کردند.


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴