پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کارشناس صدا و سیما مطرح کرد؛
کارشناس صدا و سیما، بهترین سبک رفتاری با انسان‌های اطراف و جامعه را داشتن دیدگاهی تعاملی عنوان و تأکید کرد: بهره‌گیری از این روش می‌تواند رفتارهای منفی را به رفتارهای مثبت در جامعه تغییر دهد‌.
کارشناس صدا و سیما، بهترین سبک رفتاری با انسان‌های اطراف و جامعه را داشتن دیدگاهی تعاملی عنوان و تأکید کرد: بهره‌گیری از این روش می‌تواند رفتارهای منفی را به رفتارهای مثبت در جامعه تغییر دهد‌.

به گزارش کازرون نما، نبی فتاحی به‌عنوان مدرس کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی در جمع استادان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون که به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: شناخت مخاطب مهم‌ترین مسیر انتقال مفاهیم به دانشجو بوده و داشتن اطلاعات کافی و لازم از روحیه دانشجویان برای استاد گامی کلیدی و  ارزشمند است.

وی افزود: برای تقویت انسجام و ارتباط بیشتر با مخاطب و  دانشجو باید از جنبه‌های مختلف به شناسایی طرف مقابل اقدام کرد و داشتن شناخت کافی می‌تواند به روش تحصیل کمک کند.

مدرس کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی با اشاره به سخن گوهربار امام علی (ع) درباره ظرفیت فردی بیان کرد: ابتدا باید خود را بشناسیم تا گم نشویم و اگر شما خود را بشناسید، متوجه خواهید شد که خوب مطلق نیستید.یادگیری مهارت‌‌های ارتباطی منجر به کاهش رفتارهای منفی می‌شود

فتاحی افزود: شما هم در وجود خود ضعف‌هایی دارید. از سوی دیگر می‌دانیم که همه افراد یکسان نیستند و حتی دوقلوها هم از نظر اخلاقی و رفتاری باهم متفاوت هستند، بنابراین این حق را برای دیگران قائل می‌شویم که همواره مطابق خواست و میل فردی برخورد نکنیم.

این کارشناس علوم انسانی تأکید کرد: با یادگیری مهارت‌‌های ارتباطی، رفتارهای منفی در محیط کار کاهش می‌یابد و با رویکردی مثبت می‌توان از بروز درگیری‌ها و تنش‌ها در جامعه جلوگیری کرد.

فتاحی بیان کرد: بهترین سبک ارتباطی ما با اطرافیان دیدگاهی تعاملی است. انسان‌ها در هر جایگاهی قابل احترام هستند، احترام دوسویه بوده و اگر شما به دیگران احترام نگذارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌گذارند.

 کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی با هدف آشنایی بیشتر با مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی شدن و کسب توانایی تعامل با دیگران و مهارت خودآگاهی، مهارت ارتباط مؤثر، مهارت مدیریت هیجان و سبک‌های تعاملی با حضور دانشگاهیان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد. 

 نکات ویژه‌ای که در این کارگاه توسط  کارشناس صداو سیما مطرح شد عبارت بودند از: تأثیر فرهنگ، آداب و رسوم اجتماعی، میزان  درک و فهم فراگیران و جایگاه فردی در اجتماع

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳