پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی به لحاظ جایگاه و رتبه‌بندی ۲۶‌گانه واحدهای دانشگاهی در سطح پنجم کشوری و دوم استانی قرار گرفت.
به گزارش کازرون نما؛ محمدرضا دالوند با ابراز خوشحالی از کسب جایگاه و رتبه مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون میان دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، گفت: در ارزشیابی و بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در نظام رتبه‌بندی جدید ۲۶ گانه واحدهای دانشگاهی در سطح پنجم کشوری و رتبه دوم استانی قرار دارد و این درخشش حاصل تلاش همکاران و حمایت‌های خوب مسئولان استان بوده است.


وی افزود:  رتبه‌بندی ۲۶ گانه در واحدهای سراسر کشور نتیجه ارزیابی و کارشناسی از فعالیت و عملکرد حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اقتصادی، فناوری واحدها و نگاه درونی و نگاه بیرونی به آنان بوده که بر اساس عملکرد حوزه‌های مالی بر حسب سه محور درآمد، (شامل تعداد دانشجو، فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه و بهره‌وری اقتصادی واحد و صرفه‌جویی در هزینه‌های مازاد و کاهش نیروی مازاد انسانی)، هزینه‌های مازاد (شامل مازاد نیروهای انسانی و صرفه جویی نکردن) و برنامه‌ریزی مالی (شامل میزان درصد رشد پیش‌بینی شده در بودجه و درصد تحقق آن) تقسیم‌بندی شده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با بیان اینکه همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش مدیران استان و اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحددانشگاهی بوده است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم در آینده طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌گونه‌ای عمل کنیم که سال‌های آتی تلاش همکاران موجب پیشرفت، توسعه و افتخارات بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان کشور باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹