پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
مژده نظری در باشگاه های باژوند بوشهر و هیئت بسکتبال فارس بازی کرده و در سال جاری با عقد قرار داد یک ساله به تیم لیگ برتری نارسینا تهران پیوسته و در کنار بازیکن۲متر و پنج سانتی روس جز ستاره های تیم نارسینا محسوب می شود. یکی از گل های زیبای ۳ امتیازی او در مسابقات آسیایی هند از وسط زمین تا مدت ها نقل محافل ورزش بسکتبال در ایران و آسیا بود.


مژده نظری بسکتبالیست ارزنده کازرونی تیم ملی و باشگاه لیگ برتری نارسینا تهران است.  وی متولد آذر ماه ۱۳۸۰ می باشد و دیپلم تجربی دارد و  در حال ادامه تحصیل بوده و علاقه مند به تحصیل در رشته تربیت بدنی است. او که از ۹ سالگی بسکتبال را شروع کرده است از کشفیات سرکار خانم مرضیه زنگنه یکی از مربیان ارزنده ورزشی شهرستان کازرون است از همان ابتدای کار پا به میدانِ مسابقات متعدد شهرستانی، استانی و کشوری گذاشت. وی خانواده اش و بخصوص خواهرش را  مشوق و عامل پیشرفتش در بسکتبال و دست یابی به هفت مدال طلا، چهار مدال نقره استانی و یک مدال برنز کشوری می داند.

مژده،مژده فردای بسکتبال کازرون و ایران!

بسکتبالیست نوجوان و هم شهری مان علاوه بر افتخارات تیمی اش، چهار بار عنوان خانم گل مسابقات و تکنیکی ترین بازیکن مسابقات را کسب کرده است در سال ۹۴ با درخششی خیره کننده در مسابقات کشور به اردوی تیم های ملی نونهالان  و نوجوانان  دعوت شد. سپس با درخشش ادامه دارش به همین ترتیب به اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان راه پیدا کرد. وی در قالب بازی های ملی سابقه  بازی با تیم های  نپال،هند،مالدیو،مالزی، و قزاقستان را دارد. او در اوج جوانی یک‌بار به مسابقاتِ آسیایی هند اعزام شده و سابقه ۳سال بازی در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور را دارد.

مژده،مژده فردای بسکتبال کازرون و ایران!

خانم نظری همراه با بازیکن ملی پوش روس با ۲متر و پنج سانتیمتر قد

مژده نظری در باشگاه های باژوند بوشهر و هیئت بسکتبال فارس بازی کرده و در سال جاری با عقد قرار داد یک ساله به تیم لیگ برتری نارسینا تهران پیوسته و در کنار بازیکن۲متر و پنج سانتی روس جز ستاره های تیم نارسینا محسوب می شود. یکی از گل های زیبای ۳ امتیازی او در مسابقات آسیایی هند از وسط زمین تا مدت ها نقل محافل ورزش بسکتبال در ایران و آسیا  بود.

مژده،مژده فردای بسکتبال کازرون و ایران!

آرزوی ورزشی خانم نظری، انتخاب بعنوان بهترین بازیکن ایران و‌آسیاست. او  پیشرفت خود را مدیون حمایت های خانم زنگنه اولین مربی اش و همچنین خانواده خود بخصوص خواهرش می داند. وی هم اکنون به دلیل عضویت در تیم لیگ برتری نارسینا تهران،ساکن تهران ست و در همان جا در کنار تمرینات تیمی و انفرادی اش خود را برای شرکت در کنکور رشته تربیت بدنی  مهیا می کند.

او جزو با اخلاق ترین ورزشکاران بانو کازرون ست و علیرغم سن کم بسیار محجوب و آرام ست و سابقه بازی در تمام رده های تیم ملی بسکتبال را دارد.

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای این بسکتبالیست کازرونی.

نویسنده: مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲