پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
با پیگیری های دکتر عباسی صورت گرفت؛
با پیگیری های نماینده شهرستان های کازرون و کوهچنار، دکتر عباسی دوانی، ریاست راهداری کشور به کازرون و کوهچنار آمدند.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار، در راستای راهبرد جهاد خدمت دکتر فریدون عباسی و پیگیری مستمر نماینده مردم این حوزه انتخابیه برای پیشرفت و توسعه کازرون و کوه‌چنار، امروز عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی مسائل راه منطقه در حیطه مسوولیت خود و در راستای حل و فصل بخش قابل توجهی از مشکلات زیرساختی، به منطقه کازرون و کوه‌چنار سفر کرد.

در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مشکلات مربوط به جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی کازرون و کوه‌چنار ارزیابی شده و موضوع ساماندهی ورودی‌های کازرون و قائمیه، امکان احداث تقاطع غیر هم‌سطح در ورودی کازرون و همچنین فامور، کمربندی کازرون، ساماندهی و تعریض ورودی کنارتخته و تسریع در تعریض و بهسازی محور دریس-قائمیه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بررسی و پیگیری مسائل مربوط به اجرای روشنایی خطی کازرون، نودان و قائمیه، راه‌های روستایی و شروع عملیات راه‌های روستایی همچون بالاده-شیراز و پریشان-شهرنجان؛ روکش راه‌های روستایی در بخش‌های مرکزی، بالاده، خشت همچون بورکی و صفی‌خانی، کنارتخته همچون جعفرجن-چروم و بکر-محسن آباد و شهرستان کوه‌چنار همچون باغات ابوالحیات، از مواردی است که در این سفر بررسی شد.

گفتنی است با حضور امروز رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و با توجه به سفر هفته قبل خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه‌ زیربناهای حمل و نقل کشور، عملاً مسائل و مشکلات مهم موجود مربوط به پروژه‌های راه‌های منطقه از جمله تونل‌ها و جاده ها، جمع‌بندی و نهایی می شود که بر این اساس، پیگیری نماینده کازرون و کوه‌چنار جهت ساماندهی وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه، وارد مرحله جدیدی از کار و تلاش خواهد شد که ان‌شاءالله مطالبات این حوزه در این دیار به نتیجه خواهد رسید.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳