پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
سرهنگ زراعتیان در نشست مشترک مسئولان دانشگاه با فرمانده نیروی انتظامی کازرون مطرح شد:
به گزارش کازرون نما، ظهر 22 مهرماه، در آستانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به همراه جمعی از مسئولان این دانشگاه با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کازرون، ضمن پاسداشت خدمات پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی، با سرهنگ زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش کازرون نما، ظهر  22 مهرماه، در آستانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به همراه جمعی از مسئولان این دانشگاه با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کازرون، ضمن پاسداشت خدمات پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی، با سرهنگ زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، دیدار و گفتگو نمودند. 

دانشگاه سلمان فارسی کازرون می‌تواند در جامعه‌محور کردن امنیت، کمک‌رسان نیروی انتظامی باشد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این نشست، دکتر فاضل‌نیا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و ادای احترام به خدمات فرماندهان، پرسنل و کارکنان ناجا و با تصریح بر اینکه شاهد ارتقا و اعتلای سطح موفقیت‌های نیروی انتظامی در ارائه خدمات به مردم هستیم، خاطر نشان کرد: تعمیق باورهای دینی و اعتقادی در میان پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سطح عملکردی و کارآمدی این مجموعه را به وضوح ارتقا داده و نمود بارز آن را در عمل خالصانه‌ای که صورت می‌گیرد شاهد هستیم. همین مسئله یکی از تمایزهای اصلی نیروی انتظامی ایران با نیروهای انتظامی مشابه در سایر کشورها محسوب می‌شود که بایستی همچنان آن را حفظ و تقویت نمود.  

دکتر فاضل‌نیا همچنین با اشاره به تحولات صورت گرفته در ارتقا سطح دانشی، عملیاتی و رزمی نیروی انتظامی، افزود: توجه به بخش مطالعات و پژوهش‌های علمی که رشد زیادی در مجموعه نیروی انتظامی داشته است، می‌تواند به عنوان فصل مشترکی از همکاری‌ها بین دانشگاه و ناجا قلمداد شود. دانشگاه می‌تواند به عنوان بازوی اکتشافی و مطالعاتی نیروی انتظامی در شناخت مسائل مختلف جامعه از جمله آسیب‌های اجتماعی، در کنار ارایه‌ی راهکارهای علمی و متناسب با اقتضائات زیستی جامعه، به ایفای نقش بپردازد. بر همین اساس هم دانشگاه سلمان فارسی کازرون باتوجه به ظرفیت علمی مناسبی که در اختیار دارد، آمادگی خود را برای افزایش سطح تعاملات دوسویه با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارایه خدمات علمی به جامعه و همچنین ناجا اعلام می‌نماید. 

دانشگاه سلمان فارسی کازرون می‌تواند در جامعه‌محور کردن امنیت، کمک‌رسان نیروی انتظامی باشد

در ادامه این نشست دکتر مهدی رضایی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر لیلا شاملی، مشاور امور بانوان و خانواده این دانشگاه و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علی‌اکبر عارف، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کازرون، به بیان نقطه نظرات خود پیرامون معرفی بسترهای علمی موجود و چگونگی ارتقا سطح همکاری دانشگاه و نیروی انتظامی به بیان برخی نکات پرداختند. 

حجت‌الاسلام عارف، ضمن اشاره به جایگاه مناسب علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سطح منطقه، فعالیت‌های علمی این دانشگاه را فرصتی مناسب برای دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی برشمرد و افزود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون می‌تواند بازوی کمک‌رسان نیروی انتظامی باشد و در حوزه‌های مختلف اعم از آموزش و پژوهش به ارائه‌ی خدمات علمی بپردازد. نیروی انتظامی شهرستان کازرون و دانشگاه سلمان فارسی می‌توانند با انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری، باب جدیدی را در ارائه‌ی خدمات مشترک به جامعه باز نمایند و امیدوارم با حسن نگاهی که در مدیریت این دو مجموعه وجود دارد، شاهد تحقق این موضوع باشیم. 

در ادامه این نشست، سرهنگ زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، این دیدار را دلگرم‌کننده توصیف کرد و خاطر نشان نمود: نگاه‌های علمی و مناسبی که شما به مجموعه نیروی انتظامی دارید و حضورتان در این مجموعه، دلگرم کننده است و باعث تقویت تلاش ما در ارائه خدمات مطلوب به عموم مردم جامعه می‌شود.  

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به حضور قریب به سه ماهه‌اش در این شهرستان افزود: در همین مدت به خوبی متوجه شده‌ام که مردم این شهرستان دلسوزی زیادی برای این منطقه دارند و علاوه بر آن، مردمی قدرشناس هستند و به خوبی ارزش افراد و سازمان‌هایی را می‌دانند که با خلوص نیت به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند. 

سرهنگ زراعتیان در ادامه افزود: حضور شما در مجموعه نیروی انتظامی، یک حضور علمی در فضایی اجرایی است و ما با ایجاد تقارن بین صف و ستاد، قطعاً می‌توانیم موفقیت‌ها را چند برابر کرده و خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهیم. 

ایشان در ادامه با تأکید بر لزوم استفاده از خرد جمعی پیرامون چگونگی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی، به زمینه‌های مشترک همکاری بین دانشگاه و نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون می‌تواند در جامعه‌محور کردن امنیت، کمک‌رسان نیروی انتظامی باشد. نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند امنیت را تأمین کند و نیازمند حضور و فعالیت‌های گسترده دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های علمی و همچنین فرهنگی است، چراکه با تحول‌هایی که توسط این دستگاه‌ها ایجاد می‌شود، سطح بزه در جامعه کاهش یافته و امکان ارایه خدمات ناجا در سطح مطلوب‌تری فراهم می‌آید. 

گفتنی است در پایان این نشست، دکتر غریب فاضل‌نیا لوح یادبودی را در پاسداشت خدمات فرماندهان، پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی به سرهنگ زراعتیان تقدیم نمود. متن پیام درج شده در این لوح، بدین شرح می‌باشد: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 
تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، سرشار از افتخارآفرینی‌هایی است که به واسطه رشادت‌های فرزندان مخلص و مؤمن این سرزمین در ذهن عموم مردم نقش بسته است. افتخارآفرینی‌هایی که همواره می‌توان نقش پررنگ و برجسته‌ی پرسنل شریفی که در لباس سبز خدمت و ایثار، برای پاسداشت امنیت و آرامش مردم جان‌فشانی کرده‌اند را در شکل‌گیری آنها به وضوح مشاهده نمود. فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، فرصت ارزشمندی برای ادای احترام و تجلیل از ایثار، تعهد، شجاعت، صلابت، اقتدار و از خودگذشتگی مردان و زنان گرانقدری است که پاسدار و حافظ قانون و منادیان نظم و امنیت در جامعه هستند. 

اینجانب ضمن تکریم و ادای احترام به شهدای سربلند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین پرسنل شریفی که در هنگام خدمت در این نیروی ارزشمند به درجه‌ی رفیع جانبازی نائل آمده‌اند و با تجلیل از ایثارگران ناجا، فرا رسیدن هفته‌ی نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان، پرسنل شریف و کارکنان خدوم این بازوی پرقدرت نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، مراتب قدردانی و تشکر خود را از زحمات تمامی آنها در سطح کشور و به ویژه در استان فارس و شهرستان کازرون به عمل می‌آورم. 

بی‌شک تداوم اهتمام قابل تقدیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در استفاده از داده‌ها و دستاوردهای علمی که به پایش و تبیین مسائل اجتماعی می‌پردازند، زمینه‌ی مناسبی را برای اعتلای هرچه بیشتر موفقیت‌ها و دستاوردهای مشهود این نیروی ارزشمند به وجود خواهد آورد. تداوم عزت و سربلندی تمامی فرماندهان و پرسنل شریف نیروی انتظامی پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت برای عموم مردم کشور و حفاظت از اجرای قانون را از درگاه احدیت خواستارم. 

دکتر غریب فاضل‌نیا
رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون »
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳