پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
در حاشیه مصاحبه حضوری کنکور مقطع دکتری مطرح شد:
به گزارش کازرون نما، صبح امروز، 12 مهرماه ماه، مرحله‌ی مصاحبه حضوری از کنکور دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور اعضا هیئت‌علمی این رشته و همچنین با شرکت داوطلبان متقاضی، در محل سالن کنفرانس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.

رقابت 50 داوطلب برای حضور در مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسیبه گزارش دریافتی کازرون نما، صبح امروز، 12 مهرماه ماه، مرحله‌ی مصاحبه حضوری از کنکور دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور اعضا هیئت‌علمی این رشته و همچنین با شرکت داوطلبان متقاضی، در محل سالن کنفرانس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید. 

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پیش از آغاز روند داوری، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور در جمع اعضا هیئت علمی و داوران، ضمن تشکر از تلاش‌های علمی آنها، حضور اساتید و اعضا هیئت علمی برجسته و توانمند در رشته زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه را از فرصت‌های مطلوب توسعه‌ای منطقه برشمرد و ابراز امیدواری کرد با پذیرش دانشجویانی مستعد، بتوان بر غنای موجود افزود. 

در ادامه دکتر زیبا قلاوندی، مدیر بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن ارائه گزارشی، از تقاضای 50 داوطلب برای شرکت در مرحله حضوری آزمون مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه در سال جاری خبر داد و خاطر نشان نمود: روند برگزاری آزمون در هر سال و باتوجه به شرایط همان سال متفاوت است و امسال نیز باتوجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و ضرورت‌های علمی مدنظر اعضا محترم هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی، تصمیم گرفته شد که مرحله حضوری آزمون دکتری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و طی روزهای 12 و 13 مهرماه برگزار شود. 

دکتر قلاوندی با اشاره به اینکه پس از تجمیع نتایج داوری در سازمان سنجش، 5 نفر موفق به پذیرش در مقطع دکتری این رشته در دانشگاه سلمان فارسی کازرون خواهند شد، افزود: بنا بر دستورالعمل‌ها، 50 نمره بر عهده سازمان سنجش است و 50 نمره هم در اختیار دانشگاه‌ها است. 50 نمره مربوط به دانشگاه را به سوال‌های تخصصی، کارهای پژوهشی، کارهای آموزشی، پایان‌نامه، دانشگاه محل تحصیل داوطلب و برخی موارد دیگری از این دست اختصاص داده‌ایم. 

گفتنی است در حال حاضر دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری زبان و ادبیات فارسی به تربیت دانشجو می‌پردازد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷