پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی صورت گرفت؛
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون صبح دیروز به مناسبت هفته ایمنی و آتش‌نشانی با حضور در ایستگاههای شماره یک و دو از تلاشهای آتش‌نشانان تقدیر کردند.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون، محمدامین مهرورز در این دیدار، جایگاه آتش‌نشانی و آتش‌نشانان را در شهرداری، جایگاهی والا و ویژه توصیف کرد و گفت: شما به عنوان یکی از نشانه‌های ایثار و فداکاری در جامعه مطرحید چرا که از جنس افرادی هستید که از زندگی خود برای همنوعان خود گذشت می‌کنند. 


شهردار کازرون ادامه داد: همین تلاش برای خدمتگزاری از چشم مردم پنهان نمی‌ماند و ایثار شما برای مردم قابل درک است.


او بیان کرد: آنچه در ذهن شما می‌آید قبل از هر چیز حفظ زندگی، ایمنی و سلامت شهروندان است و آنچه در ذهن ما نقش می‌بندد، تقدیر و تشکر از تلاشهای شماست.


محمدامین مهرورز تصریح کرد: به وضوح می‌بینیم که در حوادث و خطرات، آنجایی که مردم نیازمند کمک هستند، آتش‌نشانان در خط مقدم قرار دارند، در حالی که بقیه نهادهای ناجی معمولا بعد از اتمام حادثه و خطر به صحنه وارد می‌شوند.


وی با بیان اینکه مشکلات و سختی‌های آتش‌نشانی رصد می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم، امکانات، تجهیزات و شرایطی را برای شما فراهم کنیم که هم ایمنی شما برای انجام وظیفه تامین شود و هم دغدغه‌های شما کاهش پیدا کند.


شهردار کازرون ادامه داد: برنامه ساخت ایستگاه شماره سه نیز در دستور کار قرار دارد و تلاش می کنیم در آینده نزدیک کلنگ احداث این ایستگاه را به زمین بزنیم.


رئیس شورای شهر کازرون: جایگاه آتش‌نشانی در شورای چهارم و پنجم تقویت و تثبیت شد.


رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز در این دیدار ضمن تبریک روز و هفته ایمنی و آتش‌نشانی و تقدیر از تلاش آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانی برای شورای چهارم و پنجم جایگاه ویژه‌ای داشته و اگر زمانی این جایگاه تضعیف شده بود، اما یکی از تلاش‌های جدی ما در شورای چهارم و به ویژه پنجم تقویت این جایگاه بود.


رضا آذین‌فر ادامه داد: خوشبختانه چندین سال است به این هدف خود رسیده‌ایم و جایگاه آتش‌نشانی تقویت و تثبیت شده است. 


با تشکر از مهدی صادق‌زاده رئیس سابق سازمان آتش‌نشانی و حامد پشنگیان سرپرست فعلی سازمان، افزود: بعد از مدتها شخصی عهده‌دار مسئولیت سازمان آتش‌نشانی شده که ازبین شما انتخاب شده و سالها در کنار شما بوده است و همین باعث شده تا با شناختی که از دغدغه‌ها و مشکلاتتان دارد، کارهای شما را جدی‌تر پیگیری کند.


سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی: شهرداری و شورای شهر حمایت عملی از آتش‌نشانی دارند


سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر گفت: در این مدت هر گاه برای کار یا مسئله‌ای به شهردار محترم یا اعضای محترم شورا مراجعه کرده‌ایم، با حسن نظر آنها مواجه شده‌ایم.


حامد پشنگیان ادامه داد: همین حمایت عملی که شهرداری و شورای شهر از آتش‌نشانی داشته باعث شده آتش نشانان بتوانند با تمرکز بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳