پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
حجت الاسلام صباحی طی دیداری، اظهار داشتند:
امام جمعه کازرون با حضور در دفتر مدیر آموزش و پرورش این شهر از تلاش های وی در زمینه برگزاری مطلوب کنکور سراسری و کسب نتایج خوب تقدیر کرد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، حجت الاسلام صباحی، امام جمعه این شهر، به همراه روسای حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون با حضور در دفتر مدیر آموزش و پرورش، با وی دیدار و گفتگو کردند. 


امام جمعه ی کازرون در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شرایط کنکور سراسری امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا خاص بود، اظهار داشت: برگزاری آزمون امسال به علت همزمان شدن با نقل و انتقالات فرهنگیان، ثبت نام دانش آموزان در مدارس، فصل گرما، تغییرات پی در پی قوانین برگزاری آزمون و جو روانی ایجاد شده در جامعه شرایط سختی را برای اجرا ایجاد کرده بود.


حجت الاسلام صباحی افزود: با همه شرایط ذکر شده آموزش و پرورش کازرون توانست شرایط مطلوبی را برای داوطلبان ایجاد کند و با لطف خدا امسال نتایج بی نظیری هم از نظر رتبه های خوب برای دانش آموزان کازرونی رقم خورد. 


وی در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش کازرون در زمینه های مختلف و مخصوصا کسب نتایج خوب در امتحانات کتبی نهایی و کنکور سراسری امسال و دغدغه مندی و توجه ویژه به امور تربیتی دانش آموزان، به خصوص در بحران کرونا، را چشمگیر دانست و از دستاورد‌های علمی و فرهنگی آنان و کسب رتبه‌های استانی و کشوری، تقدیر نمود.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز ضمن تقدیر از حضور امام جمعه و روسای حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی این شهر، گفت: تعلیم و تربیت هدف مشترک آموزش و پرورش و روحانیت است.


امیرحسین جمشیدی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر کنکور سراسری و نیز تقدیر از امام جمعه شهر به خاطر در اختیار قرار دادن مصلای نماز جمعه برای روز آزمون، تصریح کرد: طی دو ماه 6 جلسه شورای آموزش و پرورش با همین موضوع برگزار کردیم و خیلی از ادارات برای اجرای این مهم با ما همکاری کردند.


وی در ادامه به موفقیت های کسب شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان کازرون اشاره کرد و گفت: کسب رتبه 24 کشوری برای اولین بار در کازرون و نیز نتایج بسیار خوب در امتحانات نهایی پایه دوازدهم نتیجه زحمات همه همکاران در اداره و مدارس است.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه کازرون با این قدمت و استعدادهای موجود نیاز به فضاهای آموزشی مناسبی دارد و اکنون 70 درصد مدارس کازرون فرسوده هستند، تصریح کرد: با جلب اعتماد خیرین توانسته ایم جهاد مدرسه سازی راه بیاندازیم و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.


جمشیدی ضمن اشاره به تعامل خوب حوزه علمیه با آموزش و پرورش و حضور طلاب طبق برنامه در مدارس گفت:کار فرهنگی باعث پیشگیری از بسیاری ناهنجاری هاوآسیب های اجتماعی و به دنبال آن شکوفایی در حوزه آموزش می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳