پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۹۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۷
حجت الاسلام ولدان با اشاره به اینکه برای جایگزینی آیت الله حائری 24 گزینه از نیروهای بومی و غیربومی مورد بررسی و مطالعه میدانی و تحقیقاتی قرار گرفت، افزود: طی این تحقیقات آیت الله ایمانی که در حال حاضر امام جمعه بوشهر هستند به عنوان گزینه جایگزین انتخاب و معرفی شد.
خبرگزاری مهر: مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب آیت الله "اسد الله ایمانی" به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، حجت الاسلام محمد باقر ولدان ظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه آیت الله حائری جمعه همین هفته آخرین خطبه خود را ارائه خواهد کرد، افزود: جمعه هفته آینده مراسم استقبال از آیت الله ایمانی را در بیست و پنجم بهمن ماه در شیراز خواهیم داشت و پس از آن ایشان در جلسه شورای اداری استان شرکت کرده سپس با حضور در مراسم اقامه نماز جمعه شیراز خطبه ها را ایراد می کنند.

وی همچنین ادامه داد: مقارن روز 26 بهمن ماه نیز تا یک هفته آیت الله ایمانی هر روز از ساعت 9 تا 11 با مردم در دفتر خود دیدار می کند و مراسم تودیع و معارفه نیز با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به روند استعفای آیت الله حائری نیز یادآور شد: آیت الله حائری چهار مرتبه استعفای خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد که اولین مرتبه آن مقارن بهمن سال 86 بود.

هدف از استعفای آیت الله حائری نخبه پروری در قم است

حجت الاسلام ولدان با اشاره به اینکه در مرتبه بعد نیز زمانی که آیت الله حائری قصد عمل جراحی داشت استعفای خود را دوباره ارائه کرد که بازهم موافق نشد، افزود: در مرحله سوم نیز آیت الله حائری در جریان دیدار با مقام مظعم رهبری زمانی که استعفای خود را مطرح کرد ایشان علت استعفا را پرسیدند که آیت الله حائری نیز سفر به قم و نخبه پروری در آن فضا را به عنوان قصد خود از استعفا عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله حائری پس از ارائه این استعفا یک ماه در قم مشغول به تدریس شد و در حال حاضر کلاس درس وی یکی از پرجاذبه ترین کلاسها به شمار می رود، عنوان کرد: پس از این مورد آیت الله حایری دوباره استعفای خود را مطرح کرد و مورد موافقت قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با اشاره به اینکه آیت الله حائری نیز همواره طی این مدت اعلام کرده که این استعفا به هیچ عنوان از روی اعتراض، بازنشستگی و ... نیست، افزود: این استعفا فقط و فقط به خاطر ورود یک نیروی جدید تر برای انجام و پیگیری امور است و به طور حتم سعی می کنیم از آیت الله حائری به عنوان امام جمعه موقت شیراز نیز استفاده کنیم تا رابطه وی با استان فارس و شهر شیراز قطع نشود.

24 گزینه برای جایگزینی آیت الله حائری بررسی شد

حجت الاسلام ولدان در ادامه با اشاره به اینکه برای جایگزینی آیت الله حائری 24 گزینه از نیروهای بومی و غیربومی مورد بررسی و مطالعه میدانی و تحقیقاتی قرار گرفت، افزود: طی این تحقیقات آیت الله ایمانی که در حال حاضر امام جمعه بوشهر هستند به عنوان گزینه جایگزین انتخاب و معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله ایمانی 30 سال امامت جمعه را در سابقه کاری خویش دارد، افزود: بومی بودن آیت الله ایمانی و تلاشهایی که ایشان در شهرستان کازرون برای احیای حوزه علمیه این شهر انجام داد به طور کامل واضح است.

حجت الاسلام ولدان گفت: قرار بود مراسم تودیع و معارفه این هفته برگزار شود اما آیت الله ایمانی خواست که برای خداحافظی با مردم بوشهر این هفته نیز در این شهر بماند که مورد موافقت قرار گرفت.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۶
0
0
بهترین گزینه انتخاب شده .بر خود لازم میدانم به همه علاقمندان به سرنوشت فارس تبریک عرض کنم وبرای این مرد سرفراز توفیقات روز افزون را از خدا بخواهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۶
0
0
افتخاري است برما مردم كازرون وبه وجود ايشان افتخار مي كنيم ووجود حضرت ايت الله ايماني در فارس قوت قلبي است براي خدمت گذاران شهرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
اذان صبح
۰۴:۳۹:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۹:۵۸
اذان مغرب
۲۰:۰۷:۲۷