پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛
نشست صمیمی ویژه هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از روسای ادارات در سالن کنفرانس ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان كازرون برگزار شد.
به گزارش کازرون نما؛ سرهنگ "اسماعيل زراعتیان" در این ديدار با بیان ویژگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: دشمن امنیت داخلی ما را هدف قرار داده و نیروی مقتدر انتظامی با همدلی و همکاری شما عزیزان در صف مقابله با دشمن قرار گرفته و نگذاشته ذره ای به این امنیت خدشه وارد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان كازرون افزود: دشمن موضوعات اعتقادی ما را نيز هدف قرار داده و در صدد القاء یاس و ناامیدی در بین جوانان و خانواده‌ها می‌باشد که می‌طلبد روز به روز بصیرت و آگاهی ما در این زمینه ها بیشتر شود تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین "محمد صباحی" با تبریک هفته دفاع مقدس، با اهداء لوح از فرمانده انتظامی اين شهرستان تفدیر و امنیت موجود را حاصل تلاش و از جان گذشتگی کارکنان جان برکف ناجا دانست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹