پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
باز به دنبال بوی خوش این عطر در کتابخانه ام می گردم ولی اثری نمی بینم . هر کتابی که بر می دارم بوی خوبی دارد ولی بوی خوش عطر خاطرات همشهریانم را نمی دهد .
امیدوار به تداوم عطر خاطراتبه بهانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس سری به کتابخانه ام می زنم، دستی برکتاب  نورالدین پسر ایران و فرنگیس شیر زن ایران  می زنم با خاک های نرم کوشک پرواز می کنم تا بی نهایت ، همپای صاعقه فرود می آیم تا پایی که جا مانده را پیدا کنم. لشکر خوبان را می بینم که سلام بر ابراهیم می کنند و با آن 23 نفر به همراه بابانظر گوش به فرمان مسیح کردستان راز اشلو را در حکایت زمستان می بینند .

دختر شینا را می بینم که در کنار دا نشسته و به دنبال نامه هایش در از به می گردد ، تازه وقتی که مهتاب گم شد یادمان آمد آب هرگز نمی میرد .

درگوشه کتابخانه ام چه بوی خوش عطری می آید ، بوی خوش عطر بچه های کازرون به قلم شهید نصرالله ایمانی، خاطراتش را یکی یکی ورق می زنم چه حس و حال خوبی دارد ، همه چیز را آشنا می بینم از همین خیابان و کوچه حرف می زند و از همین بچه های کازرونی در سوسنگرد  و هویزه ، و ناگهان سفر هفتم و پایان...

باز به دنبال بوی خوش این عطر در کتابخانه ام می گردم ولی اثری نمی بینم . هر کتابی که بر می دارم بوی خوبی دارد ولی بوی خوش عطر خاطرات همشهریانم را نمی دهد .

و چقدر حسرت می خورم که کتابی نمی بینم، در بیان خاطرات رزمندگان، آوازه کازرون را در جنگ بسیار شنیده ام، از حماسه سوسنگرد گفته اند از گردان فجر و حضرت زینب(س) و تیپ ذوالفقار شنیده ام، از حماسه چهارم دی ماه، از رشادت مردی کازرونی ها در عملیات ها ، از بزرگ مردانی که حماسه ها آفریدند و به وصال رسیدند و در گلزار شهدا برایمان یادگاری گذاشته اند تا یادشان باشیم و بعضی هاشان هنوز هستند و بوی شهادت می دهند  .

بوی خوش عطر را که می بینم امیدوار می شوم که هنور بعد از سفر هفتم جوانان قلم به دستی هستند تا راه را ادامه بدهند و اثری ماندگار برای آیندگان به یادگار بگذارند . به امید آن روزی که کتابخانه خانه ام پر شود  ازکتاب خاطرات شهدا و رزمندگان شهرم .

نویسنده: محمد رحیم علیزاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹