پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
فرمانده سپاه ناحیه کازرون خبرداد:
به گزارش کازرون نما، سرهنگ غلامرضا توکل شنبه ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران، مطرح کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 370 عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می شود.

به گزارش کازرون نما،سرهنگ غلامرضا توکل شنبه ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران، مطرح کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

برگزاری 370 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس درکازرون/ استارت پروژه

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی در کالا و تجهیزات اساسی در مقابل تحریم ها، رشد باورهای دینی و معنوی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تثبیت نقش ایران در تأمین امنیت منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود.

توکل با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کازرون اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 370عنوان برنامه در سطح شهرستان با شعار «ما قوی هستیم» با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت کازرون با بیان اینکه انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب ضروری است افزود:به منظور ایجاد انگیزه در میان نوجوانان وجوانان شهرستان کازرون برگزاری مسابقه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را در هفته دفاع مقدس شاهد خواهیم بود.

وی جایگاه شهرستان کازرون را درشکل گیری انقلاب  اسلامی و دفاع مقدس با اهدا1300 شهید رفیع وشاخص عنوان کرد وگفت: به منظور ارج نهادن به جایگاه شهیدان وایثارگران شهرستان کازرون به زودی پروژه "کازرون در جنگ"  با محوریت معرفی شهدا وایثارگران این شهرستان کلید خواهد خورد.

وی تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان ایثار وشهادت ، برنامه آبروی محله ، یادگارکوچه ها ، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، به صدا درآوردن زنگ مقاومت، عطرافشانی و غبارروبی شهدای شهرستان، تجلیل از رزمندگان و مدافعان سلامت و فضاسازی  معابر ،مساجد و حسینیه ها ، ضدعفونی مدارس  از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان به شمارمی آید.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸