پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
افتتاح ورزشگاه شهر خشت و سالن های کنارتخته و مهرنجان در آینده ای نزدیک/ سعی بر تمام پروژه های نیمه کاره تا آخر سال
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، ‌داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون به همراه محمدی رئیس ورزش و جوانان شهرستان با حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دیدار کرد و وضعیت فضاهای ورزشی شهرستان در این نشست مورد بررسی قرار گرفت

دهقان در این دیدار بیان کرد با توجه به ظرفیت های بالای ورزش در شهرستان و شرایط و جایگاه کنونی ورزش کازرون و افتخار آفرینی تیم هندبال این شهرستان در سطح کشور ،باید این شهرستان از لحاظ زیر ساخت های ورزشی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و تقاضامند ایجاد یک سالن ورزشی چند منظوره استاندارد برای مسابقات ورزشی در شهر کازرون می باشیم که این مهم را در دستور کار و پیگیری خود قرار دهید.

دهقان افزود:از مهمترین قول های که در این جلسه گرفته شد: افتتاح ورزشگاه شهر خشت و سالن های کنارتخته و مهرنجان در آینده ای نزدیک و تکمیل کف پوش ها و زمین چمن های نیمه کار می باشد.

وی خواستار پیگیری مسائل ورزش شهرستان با بهر‌ه‌گیری از کمک‌های نماینده محترم شهرستان های کازرون و کوه چنار، استاندار و اداره کل ورزش و جوانان شد و تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، شاهد گشایش‌های خوبی در ورزش کازرون باشیم و ما نیز در اعتبارات توازن این شهرستان بودجه های مورد نیاز در بخش ورزش را در دستور کار قرار داده ایم تا انشالله تمام پروژه های نیمه تمام این شهرستان به اتمام برسد.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/19003 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷