پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
دکتر بهروز خسروپور خبر داد:
سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب ارایه گزارشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش، از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری نیم‌سال جدید به صورت مجازی خبر داد.
بنا به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر بهروز خسروپور در این خصوص با اشاره به فراهم‌سازی زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهت آموزش مجازی و استفاده حداکثری از این فضا برای ارائه آموزش‌های دانشگاهی، خاطر نشان نمود: در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به دنبال ارتقای کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در زمینه‌های مختلف هستیم و اولویت اصلی ما در حوزه آموزش، ارتقا زیرساخت‌های لازم جهت آموزش‌های مجازی در نیم‌سال اول 1400-1399 می‌باشد و در حال حاضر با پیش‌بینی کردن تمهیدات لازم، این آمادگی را داریم که نیم‌سال جدید را مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین سیاست‌گذاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار نماییم.  


دکتر خسروپور با یادآوری این مطلب که دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه، از جمله دانشگاه‌های پیش‌رو در ارایه‌ی خدمات آموزشی در بسترهای مجازی بود، به تشریح اقدامات صورت گرفته برای ارتقا سطح کیفی این خدمات اشاره کرد و خاطر نشان نمود: علاوه بر تقویت بسترهای پیشین، پیگیری‌های لازم را جهت خرید تجهیزات و امکانات جدید از جمله قلم نوری و به‌روزرسانی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای حوزه آموزش الکترونیک جهت ارتقای کیفیت خدمات آموزش مجازی دنبال کرده‌ایم.


ایشان همچنین با اشاره به تأکیدهای ویژه ریاست دانشگاه، مبنی بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، از اقدامات صورت گرفته در این زمینه خبر داد و خاطر نشان نمود: علاوه بر اینکه زمینه‌های لازم برای انجام بسیاری از امور آموزش را به گونه‌ای فراهم آورده‌ایم که نیاز به مراجعه حضوری دانشجویان نباشد و به عنوان مثال کلیه‌ی روند فارغ‌التحصیلی دانشجویان بدون نیاز به مراجعه حضوری آنها صورت می‌گیرد، حتی به دنبال تهیه و اجرایی نمودن طرحی هم هستیم که دفتر کار همکاران گرامی هیات علمی نیز بر اساس پروتکل‌های دقیق بهداشتی آماده و مهیا گردد.


دکتر خسروپور در ادامه به برخی دیگر از برنامه‌ها برای ارتقا سطح کیفیت آموزشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون اشاره کرد و افزود: پیگیری جهت سرعت بخشیدن به جذب و تکمیل هرم هیات علمی دانشگاه از جمله برنامه‌های اساسی دیگری است که در حوزه آموزش دنبال می‌کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸