پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۹۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱
طی پیگیری دکتر عباسی؛
از اختصاص دو هلیکوپتر امدادی و اطفاء‌حریق، اورژانس هوایی و یگان پهپادی به منطقه تا توسعه باند فرودگاه هواپیمای سمپاش به فرودگاه باری
به گزارش پایگاه خبری کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوه‌چنار، در چارچوپ راهبرد جهاد خدمت دکتر فریدون عباسی دوانی برای توسعه و پیشرفت کازرون‌ و کوهچنار، طی جلسه‌ای با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع هوایی ایران، طرح راهبردی ایجاد ظرفیت هوایی و هوانوردی کازرون و کوه‌چنار تحت عنوان «کلان پروژه شهید علی‌مراد نصیری» ارائه و بررسی شد.

براساس این طرح جامع، منطقه کازرون و‌ کوه‌چنار تحت پوشش خدمات هوایی و پشتیبانی بالگردی (هلی‌کوپتری) قرار خواهد گرفت.


در این طرح کلان، جزییات ذیل پیش بینی شده است: 

استقرار اورژانس هوایی با استفاده از یک فروند بالگرد امدادی ویژه خدمات درمانی

استقرار یگان هوایی با پشتیبانی یک فروند بالگرد اطفاء حریق برای پیشگیری و مقابله با حوادث طبیعی بویژه آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه

استقرار یگان هواپیماهای بدون سرنشین (یگان پهپادی) جهت رصد هوایی و ارتقای امنیت منطقه در شرایط بحرانی و حوادث اضطراری و انتظامی

امکان‌سنجی توسعه باند فعلی فرود هواپیمای سم‌پاش کازرون به باند فرود هواپیمای باری برای توسعه همه جانبه منطقه 

لازم به ذکر است که در صورت موفقیت در اجرای این طرح کلان هوایی، خدمت بزرگی به عموم مردم کازرون و کوه‌چنار و توسعه منطقه جنوب می‌شود.

خبر خوب و امیدوار کننده در این رابطه این است که مقدمات مشارکت صنایع هوایی کشور به عنوان مهم‌ترین بخش عملیاتی کلان پروژه مذکور در حال حاضر شکل گرفته است و مقرر شد با حمایت و پشتیبانی ویژه سازمان صنایع هوایی ایران از این طرح و با مشارکت دیگر سازمان های مرتبط همچون وزارت راه و شهرسازی و سازمان هلال احمر، گام های اصلی پروژه با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

همچین در این جلسه با توافق طرفین و بمنظور تسریع و تسهیل در فاز اجرای این پروژه، نماینده معینی جهت پیگیری پروژه تا حصول نتیجه کار تعیین شد.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18976 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
بگو آقای نماینده فکر نون باش که خربزه آبه . اگر راست میگید برید جلو تورم و گرانی را بگیرید . صبر و تحمل مردم هم حد و اندازه ای داره . چرا نمایندگان مجلس فکری به حال اوضاع تورم و مشکلات معیشتی مردم نمیکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟
تاشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
خبر خوب خوب است و مشکلات هم فوق العاده بد؛اما چرا آقای عباسی یا امام جمعه فقید بایذ تیررس مشکلات شوند آیا متولیان اقتصاد فقط این دو نفرند ؟ اگر پای تقصیر باشد خیلی ها مقصرند حتی گاهی گروه هایی از خود مردم .
دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
جناب عباسی شهرکازرون مدیر نداره . چرا فکری به حال اوضاع فرماندارش و برخی مسئولین که کاری به حال مردم و اوضاع شهر ندارن نمیکنید . ؟؟ چرا اداره صنعت و معدن اجناس به صورت کپنی به مردم نمیده ؟؟؟ مردم قدرت خریدشان کم شده . کالاهای اساسی مثل برنج و گوشت و روغن و شکر را یا پیگیری کنید که به وفور در اختیار مردم قرار بگیره یا دوباره مثل قدیم سیستم کوپن را راه اندازی کنید . شما به عنوان نماینده مجلس در این خصوص چه برنامه ای دارید یا اصلا در این مورد چه کار کردید ؟؟؟؟؟مردم چه گناهی کردن که چوب ندانم کاری برخی مسئولین نالایق را باید بخورند ؟؟؟؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
جناب دکتر عباسی سرافرازو از تمامی زحماتتون متشکرم، در پناه الله محفوظ و با عزت باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲