پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
جمشیدی، خبر داد:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: با توجه به شرایط کرونایی و بر اساس شیوه‌های مختلف آموزشی، زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مدارس کازرون از ۱۵شهریور ماه فراهم شده است.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، امیرحسین جمشیدی با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است، اظهار کرد: باید دانش آموزان با کمترین آسیب، تحصیل خود را در سال تحصیلی جدید پی‌گیری کنند و خانواده‌ها و دانش آموزان دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.


وی با اشاره به ثبت نام عمده دانش آموزان در مدارس عنوان کرد: با فراهم سازی زیرساخت ها حدود 28هزار دانش آموز و بیش از 1700 فرهنگی در کازرون از ۱۵شهریور ماه همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را شروع می‌کنند.


جمشیدی در خصوص شیوه‌ی آموزش در سال تحصیلی پیش رو گفت: اگر چه آموزش حضوری بهترین شیوه است، اما بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت شیوع بیماری تصمیم گیری می کنیم.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون اضافه کرد: تصمیمات در شرایط مکانی و زمانی می تواند متفاوت باشد و حتی ممکن است فقط یک مدرسه یا منطقه به شیوه غیرحضوری بازگشایی شود.


جمشیدی با بیان اینکه درشرایط فعلی، مدیران و معلمان باید آموزش و تدریس را با شرایطی متفاوت از گذشته انجام دهند، ادامه داد: در کنار آموزش باید به سمت خلاقیت و نوآوری حرکت کرد به ویژه باتوجه به شیوع کرونا، تورم و شرایط اقتصادی، باید از ظرفیت‌ها و امکانات محدود خود به بهترین نحو استفاده کرد.


وی افزود: در بحث آموزش در شرایط کنونی تاکید وزارت بر استفاده از سامانه شاد است که با همکاری و همدلی همه دست اندرکاران امکان پذیر است، البته تولید محتوا در این سامانه باید آسان، کوتاه و متنوع باشد.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان از ابلاغ برنامه سال 99 آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین خبر داد و عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های درونی آموزش و پرورش برای پیشرفت استفاده کرد چرا که مهم‌ترین ظرفیت ما نیروی انسانی آموزش دیده و کارآمد است.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18974 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰