پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
نظری، خبر داد:
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی امسال با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان بیش از یک هزار و ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری بود.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه های کازرون، عبدالله نظری در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با داشتن امکانات و زیرساخت‌های لازم و تجربیات سه دهه مدیریت برگزاری کنکور این روزها توانسته با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان بیش از یک هزار و ۴۰۰ داوطلب سراسری در کازرون باشد.

وی افزود: با وجود شرایط سخت کرونایی در کشور دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون تمهیدات ویژه، متفاوت و سخت‌گیرانه‌ای با اولویت حفظ سلامت داوطلبان به‌کار گرفته و با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی توانسته آزمون را در سطح عالی و قابل قبولی برگزار کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اضافه کرد: آزمون امسال بر اساس اعلام سازمان سنجش همزمان با سراسر کشور در رشته‌های گروه آزمایشی هنر، صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی صبح شنبه اول شهریور با هم رقابت داشته‌اند.

نظری با اشاره به رشته‌های متنوع معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی با داشتن بیش از ۵۰ رشته در قالب دانشکده‌های علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، دامپزشکی و کشاورزی به‌صورت فعال و آماده پذیرش دانشجو است، داوطلبان برای انتخاب رشته تحصیلی در این واحد دانشگاهی تنوع زیادی در انتخاب رشته مورد علاقه دارند و بر همین اساس می‌توانند آینده تحصیلی و شغلی خود را انتخاب کند.

وی تشریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با اختیار داشتن امکانات رفاهی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و بهره‌مندی از حضور کادر علمی مجرب که دارای بیش از سه دهه تجربه و تخصص لازم در امر تعلیم و تربیت است و در موقعیت جعرافعایی مناسب و در مجاورت و مسیر چند استان و شهرستان در جنوب کشور قرار دارد و همین امر موجب شده جوانان از دیگر استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور استقبال خوبی نشان دهند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برای همه داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: داوطلبانی که تمایل به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی دارند به سایت https://azmoon.org مراجعه و رشته مورد علاقه خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18968 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳