پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
طی حکمی؛
شهردار کازرون طی احکامی جداگانه، مدیر روابط عمومی، رئیس اداره منابع انسانی و مسئول فرهنگسرای مردانی شهرداری کازرون را منصوب کرد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کازرون، وحید جعفری‌زاده به سمت مدیریت روابط‌عمومی و مجتبی امیری به ریاست اداره منابع انسانی شهرداری کازرون منصوب شدند. تلاش برای انجام وظایف محوله به بهترین نحو در چارچوب مقررات اداری و تلاش برای برقراری ارتباط قوی‌تر و استفاده از رویکردهای نوین و به‌روز در برقراری ارتباط با مخاطبان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، به ترتیب از خواسته‌های شهردار کازرون از این دو مسئول جدید است.


همچنین بر اساس احکام صادر شده، جمال اژدری کازرونی به عنوان مسئول جدید فرهنگسرای مردانی منصوب شده است. در بخشی از این حکم بر برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مخلتف فرهنگی، هنری و قرآنی که قابلیت اجرایی داشته باشند و تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر و سایر نهادهای فعال در این حوزه تاکید شده است.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18953 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲