پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی خبر داد:
دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید حکم ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خبر داد.
به گزارش کازرون نما، در جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور که به ریاست دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار گردید، حکم انتخاب دکتر غریب فاضل‌نیا تأیید و ایشان به عنوان رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، موفق به کسب رأی اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.  


در این جلسه که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار گردید، حکم پنج رییس دانشگاه دیگر کشور نیز به تأیید این شورا رسید. براساس گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر عاملی ضمن آرزوی موفقیت برای افراد انتخاب شده، تصریح نمود: بر این اساس دکتر منصور کیانی مقدم به عنوان ریس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، دکتر غریب فاضل‌نیا به عنوان رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر سید احسان شکیب به عنوان رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات، دکتر جمال فتح اللهی به عنوان رئیس دانشگاه فسا، دکتر سید احمد هاشمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان‌شمالی، دکتر پرویز یزدان پناه به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهکیلویه‌وبویراحمد موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.


گفتنی است دکتر غریب فاضل‌نیا از روز هفدهم تیرماه سال جاری از سوی دکتر غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون معرفی شده بود و اکنون با تأیید این انتخاب از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ایشان به عنوان رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، فعالیت خود را در این مرکز علمی دنبال خواهند نمود.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18952 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸