پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۵
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۸
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون:
منتخب مردم کازرون ! متاسفانه برخلاف انتظاری که از شما داشتیم برنامه هایتان بدون نظر کارشناسی و استفاده از صاحب نظران انجام می دهید. چرا به دنبال اجرای طرح های غیرکارشناسی و فنی هستید و از طرفی با ....

از آن جا که مسئولان خدوم و مردم فهیم کازرون می دانند ، دریاچه پریشان نه برای این دیار بکه در سطح جهان اهمیت قابل توجهی دارد و سازمان های زیست محیطی حساسیت زیادی را در برنامه ریزی های خویش بر روی این دریاچه منحصر به فرد به خرج می دهند ، متاسفانه این روزها خبرهایی از اقدامات نابخردانه و غیرفنی و کارشناسی در حق این نگین طبیعت شهرسبز کازرون شنیده می شود که موجبات واکنش های مختلفی شده است. لذا با توجه به عدم توجه مسئولان امر به پذیرش اشتباه خویش ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون بر اساس آرمان های خویش و مشی مطالبه گری و بر اساس اصل امر به معروف و نهی از منکر و به دور از بازی های سیاسی ، برخورد لازم می داند مراتب اعتراض خود را نسبت به تخریب حریم دریاچه پریشان جهت احداث جاده روستایی اعلام نماید.

 

با توجه به این مسئله که نماینده محترم مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی پیگیر این امر بوده اند، حال سوالات خود را از ایشان در این رابطه مطرح می سازیم.

 

جناب آقای دهقان ناصرآبادی:

چرا باید به قیمت یک جاده روستایی طبیعت بی نظیر بزرگترین دریاچه آب شیرین ایران را به خطر بیاندازیم؟

 

چرا بایستی جاده ای احداث کنیم که در فصول بارندگی به قول ساکنان منطقه دچار آب گرفتگی می شود؟

 

آیا می دانید با اجرای این طرح و با توجه به وضعیت بارندگی و بعضاً بی توجهی های صورت گرفته نسبت به این دریاچه ، به نابودی سرچشمه ها و سپس دریاچه کمک کرده ایم ؟ آیا می دانید این مسئله تهدیدی جدی برای اکوسیستم و جانداران دریاچه می باشد؟ و ده ها پرسش دیگر ...

 

وکیل محترم کازرون!

به جای جاده سازی بر روی دریاچه پریشان به فکر جذب بودجه مصوبه هیات دولت و رایزنی با مسئولان دولتی در رابطه با منطقه ویژه گردشگری باشید. چرا که جاده روستایی را یک بخشدار هم می تواند پیگیری کند و بسازد.

 

منتخب مردم کازرون !

متاسفانه برخلاف انتظاری که از شما داشتیم برنامه هایتان بدون نظر کارشناسی و استفاده از صاحب نظران انجام می دهید. چرا به دنبال اجرای طرح های غیرکارشناسی و فنی هستید و از طرفی با طرح های کارشناسی مثل طرح کمربندی شهر کازرون که از کنار چند روستا هم می گذرد ، مخالفت می کنید و آن را متوقف ساختید؟ اگر به فکر مردم هستید و صداقت را به جای سیاست و رفاقت را به جای رقابت شعار می دادید، پس این کارها چه معنا می دهد. مگر کمربندی شهر کازرون هم در اقتصاد کازرون و هم در صنعت حمل و نقل و هم توسعه نقش موثر ندارد؟ البته این کاررا هم علی الظاهر به بهانه تونل بناف متوقف ساخته اید. ( تونلی که به عقیده بسیاری از کارشناسان امر به خاطر اختلاف فاحش ارتفاع باید با شیب تند و تعدادی پیچ به سر منزل مقصود رسد و بعضاً با پل های طویل و پرارتفاع !)

لذا از جنابعالی رسماً دعوت می نماییم در جمع دانشجویان به پرسش ها و شبهات ایجاد شده در افکار عمومی در این رابطه پاسخگو باشید.
 
 
كازرون نما از كاربران محترم تقاضامند است كه در نظرات خود احترام شخصيت‌هاي حقوقي و حقيقي را رعايت كرده و نيز از بيان اتهامات بدون ارائه‌ي سند خودداري كنند.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
0
0
سلام دوستان
باید عرض کنم متاسفانه نظرات شما خالی از اغراض نیست . رابطه شما با فرماندار شهرستان کازرون که بد نیست .لطفا از ایشان سوال کنید. از طرفی در رابطه با تونل بناف باید عرض کنم پس از اعلام کارشناسیها نظر بدهید ، چرا آخرت خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازید ؟
آقایان زمانی به فکر احیا افتاده اند که عملاً نوشداروئیست پس از مرگ سهراب.بسیج دانشچوئی مظهر شجاعت وایستادگیست .شهدای ما بخشی از این نیروی عظیم بودند با گرایشات جناحی آنرا زیر سوال نبریم.
در رابطه با پاسخ نماینده هم باید عرض کنم پیرو اعلام خود نماینده بزودی جلسه پرسش و پاسخ نماینده محترم شهرستان کازرون در یک مکان عمومی برگزار خواهد شد و در آنجا حقایق آشکار خواهد گردید مگر این فرموده خداوند رابه یاد ندارید. ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین با تشکر از سایت کازرون نما به خاطر درج خبر وتشکر از بسیج محترم دانشجوئی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
0
0
نهایت تشکر و سپاس خود را از بیانیه کوبنده بسیج دانشجویی که ذین خود را به پریشان ادا نموده اند اعلام می دارم دستهای پریشان به سوی ما دراز است فریادهای پریشان را بی پاسخ نگذاریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
0
0
تآسف برجمع دانشجوئی (اگرواقعااین نوشته آنان است)که به تبلیغات مسموم علیه تونل بناف توجه میکنند.
بندگان خدامخالفین تونل بناف می خواهندجاده ازروی روستاهای قائمیه ونودان برداشته نشود.تاکی کازرونیها غافلند.آیا خبرداریدکه می خواهند قسمتی زیادازروستاهای کازرون رابه قائمیه بدهندکه یک شبه بشودشهرستان!وازآنطرف مشتی روستاهارابه بالاده بدهندکه آنجاهم شهرستان شود؟!بدانیدکه طبق این روندکه آنانیکه دستشان به جائی میرسدبه فکرروستاهای خویشندتاچندسال دیگرکازرون می ماندوکازرون!!!!روستای کازرون!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۴
0
0
شما آقای ...... تاکی میخواهید با پوشش و نام بسیج افکار شخصی خودتان را بر مردم تحمیل کنید؟.راستی یکی از راههای اینکه انسان خودش را در یک جمع سعی کند نشان بدهد این هست که همیشه ساز مخالف بزند که شما استاد این کار هستید .مگر شما با محمدصادقی یاشفیعی یادیگران همین رفتار را پیشه نمیکردید.میدانی ارزش واقعی تو ونظرات تو چقدر میباشد ؟کافی است در یک انتخابات نامزد بشوید تا بدانی همچون دوستان خودت 3000 رای هم نمی آوردی پس بدان که تو به اندازه یک نماینده منتخب 50000 هزار نفری حق اظهار نظر نداری .لطفا خاموش شو
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
سلام
جالب است سالها از تونل بناف نام برده می شود و کارشناسان در زمان حکومت سابق و سالها پس از پیروزی انقلاب متوجه غیرموجه و غیر فنی بودن این تونل نشدند اما حالا که نماینده شهرستان به دنبال پیگیری این نیاز اساسی شهرستان است برخی دوستان همشهری نیز با مسئولین وزارت راه که بعضا" دلشان هم به حال کازرون نمی سوزد هم نوا شده اند و آهنگی غیر از پیگیری ساخت تونل می دهند. آخر چرا ما کازرونیها برای پیشرفت شهرستانمان هم که شده اختلافات پوچ سیاسی را کنار نمی گداریم و دست در دست هم نمی دهیم تا مشکلات شهرمان را حل کنیم. ترا به خدا بیاییم با هم دوستانه تر برخورد کنیم. آخر این اختلافات اخیر نماینده مردم و فرماندار چه سودی دارد جز آنکه دودش در چشم مردم مظلوم شهرستان فرو می رود. همان مردمی که 30 سال پیش در چنین روزهایی باعث افتخار مردم ایران و منطثه شدند.
حسین خرسند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
سلام
چرا آخرت خود را با این رفتارها تباه میکنید؟ چرا با رفتارهایتان مانع پیشرفت شهر مظلوم کازرون می شوید؟ آقای فرماندار شما تا به حال برای کازرون چه کرده اید؟ چرا در راه تلاشهای صادقانه دهقان کارشکنی می کنید؟ حقیقت برای مردم در حال آشکار شدن است و عده ای رسوا خواهند شد و به همین دلیل است که مخالفان این طور غیر منصفانه بر دهقان می تازند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
آقای ...
سلام
کاری که شمابه خاطر منافع شخصی تان با کازرون کرده اید و می کنید ، دشمنان قسم خورده نمی کردند. خدا ازت نگذرد که مردم از کارها و کارشکنی هایت راضی نیستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
مسئول محترم بسیج کازرون
سلام
حتما" شنیده اید در راستای تلاش هاجهت عبور آزاد راه بوشهر شیرازو راه آهن شیراز اهواز از شهر مظلوم کازرون آقایانی گفته اند آزادراه بوشهر شیرازو راه آهن شیراز اهواز باید حتما" از نودان رد شود و گرنه ... از آن حمایت مالی نمیکند و در راه احداث تونل بناف سنگ اندازی می کند و در عوض بودجه چهار بانده شده مسیر ابولحیات از بودجه وزارت نفت را تامین مینماید .در این میان آقای ... به اصطلاح کازرونی بیشترین همنوایی را با این مسایل داشته و بیشترین ضربه را به کازرون زده است.ان شاا... همه فرهیختگان کازرونی با هوشیاری پیگیر مسایل کازرون باشند تا بار دیگر تاریخ تکرار نشود.و از انتقاداتمان و تلاشهایمان در جهت حفظ پریشان سو استفاده برای مهجور کردن شهر شهید پرور کازرون نشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
به شهرهای دیگر فارس و بوشهر نگاه کنید مسئولین کاملا هماهنگ در جهت پیشرفت شهرشون تلاش میکنند اما اینجا آقای فرماندار به اصطلاح کازرونی در کار نماینده محترم کارشکنی میکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
اگر مشکل تونل بناف و آزادراه و خط آهن در شهر های دیگر بود الان با هماهنگی مسئولین شهرستان کارها انجام و در مرحله اجرایی بود.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
با سلام و خسته نباشید
نمی دانم چرا اقای ... عقیده دارند که همیشه ساز مخالف بزنند و بدون تحقیق و اطلاع از نظرات کارشناسی شده نظر بدهند اخر مگر شما کارشناس محیط زیست هستید که متوجه شدید این کار کارشناسی نیست. چرا یک تشکل بزرگ و مقدس را با اغراض شخصی خودتان زیر سوال می برید.ضمنا طبق گفته زیبای دوستمان می توانی در یک انتخابات کاندید بشوی تا ببینی حتی 50 رای نیز نمی اوری و در مردم جایی نداری. یا حق
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
شما که در زمان انتخابات روند انتحاب سالم را از مردم گرفتیدید وبه نفع جناب نماینده خاتمه دادید .اینک چه شده که از او ناراحت هستیدید .شما حامی سرسخت همان کسی بودیدید که در کازرون 8000هزار رای آورد و تعمدا روند درست فکر کردن را از مردم گرفتید.اینک چه شده ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
درودبر####بنیادی####آزاده که درمقابل ظلم ساکت ننشست وعلی رغم تمامی تهمتهاواهانتها دست خائنین به کازرون راروکرد.
امت کازرون بیدارباشید،می خواهندکازرونتان رانابودکنند.به تآییدوزارت راه هیچ مشکلی برای ایجادتونل بناف نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
بنام خرد اول سلام خدمت تمام بیننده ها و خوانندها وبازدید کننده هاو سلام خدمت مسو لین سایت کازرون نما بنده به عنوان یک بسیجی این بیانیه را بی اساس و بی پایه می دانم من از مسئول محترم بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد می خواهم بپرسم که آیا این خواسته دهقان ناصر ابادی می باشد یا خواسته هزاران نفر از اهالی فامور من از رئیس محترم دانشگاه ازاد می خواهم که تا جناب عالی عابروی افراد بسیجی را نبرده است این مسولیت بسیار بزرگ را از شما بگیرد و به کسی بدهد که لیاقت بسیجی بودن را دارد بدهد واین شهرستان هم فرماندار دارد و هم اداره محیط زیست و از شما بعید است اگر نمی دانید بدانید دهقان در قوه مقننه می باشد و کار به کار اجرای ندارد و مسول اجرای جناب فرماندار میباشد و اگر نمی دانید سوال بفرمایید بی سواد در مورد کمر بندی هم با همت برادر بزرگوار دهقان این کمر بندی از دو بانده بودن به چهار بانده تبدیل شد دهقان دید باز ی دارند در همه جوانب و در مورد تونل بناف هم پیگیر هستند که انشالله نتیجه بخش خواهد بود و از شما خواهش می کنم که خصلت یک بسیجی را یاد بگیرید و بعدا دفاع کنید وسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
0
تورابه قرآن بگزاریدکه نماینده کارش راانجام بده،چراماکازرونیهادشمن پیشرفت شهرمون هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۶
0
0
تو را به خدا اين همه دو رو و دو رنگ بازي در نيار يد. تا كي ميخواهي همه چيز رو به هم بريزي به قول معرف شريك دزد و رفيق قافله باشي. بسه - اون بنده خدا راست ميگه شما كلا تو شهرستان يه گروه 2هزار نفره هستيد كه كازرون رو به هم ريختيد. همش دو به هم زني - همش ......... نمي دونم فقط خواهش ميكنم جناب آقاي ..... و (2هراز نفر همفكر ايشون) بزاريد كازرون پيشترف كند. به خدا به قدرت رسيدن ارزش اين همه تخريب رو ندارد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۶
0
0
با سلام
بنده در مورد غالب این مطلب نظری ندارم چون یاد گرفته ام بدون مدرک و بر اساس صلیقه و شنیده ها و احساس حرفی نزنم، اما در ارتباط با تونل بناف و جمله "تونلی که به عقیده بسیاری از کارشناسان امر به خاطر اختلاف فاحش ارتفاع باید با شیب تند و تعدادی پیچ به سر منزل مقصود رسد و بعضاً با پل های طویل و پرارتفاع !)" از سایت كازرون نما گله دارم. اگر شما از "عقیده بسیاری!! از کارشناسان امر" خبر دارید پس چرا این نظرات را با مدرک برای کازرونیها منتشر نمی کنید!؟ اگر هم خبری ندارید پس چگونه قبول می کنید این خبر را درج کنید!؟ بنده به عنوان یک کارشناس ارشد راه و ترابری با سالها تجربه در احداث تونل، پرونده این پروژه را مطالعه کرده ام و در جواب برادران "بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون" باید عرض کنم نه تنها "بسیاری از کارشناسان" این نظر را ندارند بلکه بسیار متعجبند که چرا احداث تونل بناف متوقف شده! دوستان من شک ندارم که احداث این تونل هیچ مشکل فنی ندارد و جز کارهای معمول است. در خواستم از سایت كازرون نما و برادران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون این است که انعکاس این مسائل قدری مدرک مد نظر باشد.
-------------------------------------------------
كازرون نما: كاربر محترم انتشار اخبار لزوماً به معناي تاييد محتواي آنها نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۶
0
0
مسئول محترم بسیج کازرون
سلام
صحبت های جنابعالی راجع به تونل بناف که خود را دلسوز کازرون می دانید جای تعمق و موشکافی دارد. واقعا" متاسفم. لطفا" در اعلام نظر های بعدی خود از جایگاه شخصی و حقیقی خود اظهار نظر کنید و نه از جایگاه مقدس بسیج.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۶
0
0
آقایان دوستان بابا این قدر به هم نپرید اِ مواظب باشید... زیر پاتون مواظب باشید ... آق.. بابا پریشان بینوا زیر دست و پایتان له شد آقا.... ای بابا
***علی بحرانی***
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۷
0
0
خوانندگان محترم اول اینکه مسول فعلی بسیج دانشگاه ازاد درانتخابات حامی نماینده قبل محمدصادقی بود ه است دوم اینکه اکثر بسیجیان ایشان را....... نمیدانند سوم به اقای ... برادرانه توصیه میکنم در مسایلی که به ایشان ربطی ندارد بی خود دخالت نکنند و از نام مبارک بسیج هزینه ننمایند چهارم از مسول محترم دانشگاه میخواهم برای جایگزین دانشجویی واقعا بسیجی و غیر حزبی برای این مسولیت حساس اقدام نمایند با تشکر از مسول محترم سایت کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳