پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
طی دیداری صورت گرفت؛
در دیدار نماینده کازرون و کوه چنار با ریاست دادگستری و دادستان جدید شهرستان کازرون، پیگیری عفو محکومین حوادث تقسیمات کشوری، نصب دوربین کنترل جرائم در سطح شهر، تعیین محل جدید دفن زباله و وضعیت کارخانه های راکد شهرستان، بررسی شد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های کازرون و کوه‌چنار، دکتر فریدون عباسی دوانی در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان کازرون ضمن تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت: ما بدنبال تقویت مجموعه انتظامی هستیم که در کنار مجموعه قضایی قوی، خوش بدرخشند و انسجام مدیریتی بهتری شکل بگیرد.

نماینده کازرون و کوه‌چنار همچنین پیگیر عفو محکومین و جوانانی شد که دچار هیجانات در اعتراضات مربوط به تقسیمات کشوری شدند و خواستار تلاش و پیگیری‌های مستمر دادستان محترم و رییس محترم دادگستری شد تا درصورت امکان با آنان با رأفت اسلامی برخورد شود.

در ادامه حجت الاسلام مصطفی انصاری فرد رئیس جدید دادگستری کازرون ضمن بیان تقدیر و تحسین از اقدامات و سخنان اخیر دکتر عباسی دوانی که منجر به تقویت چهره‌ی انقلابی کازرون شده است، پیرامون محکومین اعتراضات تقسیمات کشوری گفت: از ابتدای انتصاب در دادگستری کازرون، زندانیان اعتراضات را قراردادی کردیم و کماکان همه تلاشمان را برای کاهش مجازات محکومین طبق رأفت اسلامی بکار می‌گیریم.

پیگیری عفو محکومین حوادث تقسیمات کشوری، نصب دوربین کنترل جرائم در سطح شهر، تعیین محل جدید دفن زباله و وضعیت کارخانه های راکد شهرستان

رئیس دادگستری کازرون تصریح کرد: البته معترضین دو گروه بودند، گروهی که به‌دور از اغتشاش و خشونت اعتراض خود را اعلام کردند و گروهی که روزهای بعد به اموال عمومی آسیب زدند، که گروه اول را برای عفو و رأفت اسلامی مدنظر قرار خواهیم داد.

پس از وی حسین دهقان دادستان جدید کازرون خواستار پوشش سطح شهر با دوربین های مدار بسته خصوصا ورودی و خروجی های شهر، معابر مهم و پر تردد جهت مدیریت ترافیک، شناسایی سرقت، قتل و دیگر جرائم شد و افزود: این قضیه مهم یاری مسوولین را می طلبد.

دادستان کازرون همچنین پیرامون تعیین محل جدید دفن زباله گفت: دفن زباله در مکان قدیم ممنوع شده و فرمانداری موظف است که مکان جدیدی در اختیار مجموعه ی شهرداری قرار دهد تا از ایجاد بحران در شهرستان جلوگیری شود.

در ادامه جلسه همچنین در مورد کارخانه‌های راکد شهرستان کازرون صحبت شد که دکتر عباسی دوانی از دادستان کازرون خواستار بررسی دقیق مدارک هرگونه واگذاری و مزایده های جدید شد تا طبق دستورالعمل‌ها نسبت به حفظ یا تغییر کاربری کارخانه‌های شهرستان همچون کارخانه‌ی کاشی سرامیک اقدام شود.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18943 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴