پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
خیران شهرستان کازرون فارس آستین همت بالا زدند و ۸۰۰ میلیون تومان به خرید تجهیزات بیمارستانی برای درمان و کمک به بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان اختصاص دادند.
به گزارش کزرون نما؛ سجاد شرافت رییس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون گفت: با توجه به مراجعه زیاد افراد و تقاضا برای آزمایش ها و درمان در زمینه بیماری کرونا در این بیمارستان علاوه بر فشار مضاعف بر کادر پزشکی و بهداشتی با کمبود بخشی از تجهیزات روبرو شدیم که از جمله آنها مانیتور نیگ، دستگاه ساکشن،سرنگ پمپ،گیج اکسیژن سیار و مانیتوریگ قلبی سیار و بسیاری از امکانات مورد نیاز بود.

وی افزود: خیرین کازرونی در حرکت خداپسندانه به طور خودجوش با جمع آوری بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بخشی از این تجهیزات را خریداری کردند و در اختیار بیمارستان قرار  دادند.

بندر برامکی مدیر شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز با قدردانی از کمک خیرین کازرونی به بیمارستان گفت: امیدواریم مردم فهیم کازرون که در تامین بخشی از تجهیزات بیمارستانی و دیگر وسائل فردی کمک کردند با رعایت تمام آیین نامه های بهداشتی تعداد مبتلایان به این بیماری را کمتر کنند.

اعظم حورداد مسئول بخش پرستاری بیمارستان ولیعصر کازرون هم گفت: ۵۰ نفر از پرسنل این بیمارستان درگیر با نگهداری بیماران کرونایی هستند تعداد ۷۰ تخت بیمارستان کازرون به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18937 :لینک این خبر جهت کپی
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹