پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
طی نامه ای؛
پس از پیگیری دکتر فریدون عباسی دوانی و برپایی جلسات متعدد با وزیر نیرو و همچنین هماهنگی های صورت گرفته توسط نماینده کازرون و کوه‌چنار با دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر نیرو طی نامه ای خطاب به رئیس این سازمان ضمن بیان میزان پیشرفت سدنرگسی و اهمیت بهره برداری از آن با هدف تامین آب شرب، خواستار افزایش بودجه درنظر گرفته شد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار، پس از پیگیری دکتر فریدون عباسی دوانی و برپایی جلسات متعدد با دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و همچنین هماهنگی های صورت گرفته توسط نماینده کازرون و کوه‌چنار با دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر نیرو طی نامه ای خطاب به رئیس این سازمان ضمن بیان میزان پیشرفت سدنرگسی و اهمیت بهره برداری از آن با هدف تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی، و همچنین ایجاد شرایط برای آب گیری از سد در نیمه اول سال ۱۴۰۰، خواستار تامین اعتبار و افزایش سقف بودجه در نظر گرفته شده برای جلوگیری از بروز وقفه در روند عملیات اجرایی سد نرگسی شد.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر نوبخت
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور


با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید، عملیات اجرایی سد نرگسی به عنوان یکی از سد های مهم و تاثیر گذار در استان فارس با هدف تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از سال ۱۳۸۹ آغاز شده و در حال حاضر عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۶۰درصد در حال انجام می‌باشد.


فرماندهی محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، طی جلسه ای که در وزارت نیرو برگزار شد، در خصوص بررسی چگونگی تامین مالی و تسریع در انجام عملیات اجرایی طرح هایی که قرارگاه پیمانکاری آن را به عهده دارد، اعلام نمود که طی توافقی با آن سازمان مقرر گردیده که از محل ظرفیت های بودجه سال جاری و در سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تهاتر برای تامین اعتبار و پرداخت بخشی از مطالبات طرح‌های مرتبط با قرارگاه در جهت تکمیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های مهم کشور، لحاظ گردد.


خواهشمند است به دلیل پیشرفت فیزیکی مناسب سد نرگسی و در راستای جلوگیری از بروز وقفه در روند مناسب انجام عملیات اجرایی سد مذکور، تامین اعتبار مورد نیاز جهت مهیا نمودن شرایط آبگیری سد در نیمه اول سال ۱۴۰۰، دستور فرمایید نسبت به افزایش مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به سقف در نظر گرفته‌شده فوق‌الذکر اقدام لازم معمول گردد.
قبلا از مساعدت جنابعالی سپاسگزارم

رضا اردکانیان



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18934 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸