پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
امام جمعه کازرون در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری کنکور:
امسال جهت فراهم شدن شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری مصلای نماز جمعه هم محل برگزاری آزمون خواهد بود.
به گزارش کازرون نما؛ حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفتند: امسال جهت فراهم شدن شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری مصلای نماز جمعه هم محل برگزاری آزمون خواهد بود.

حجت الاسلام محمد صباحی، امام جمعه شهر کازرون، در جلسه شورای آموزش و پرورش که به منظور آخرین هماهنگی ها جهت برگزاری کنکور سراسری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در امر آموزش دانش آموزان و نیز کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشتند: کنکور حق الناس بزرگی است.

ایشان افزودند: وظیفه ما مسئولان در برگزاری آزمون کنکور، تامین امنیت و آرامش روحی و روانی دانش آموزان است که در این مقطع مهم بخشی از آینده آنان رقم خواهد خورد.

امام جمعه کازرون ادامه داد: اگر ما متولیان برگزاری کنکور بستری امن، آرام و مطمئن برای برگزاری این آزمون فراهم نکنیم در مشکلاتی که به این دلیل ممکن است گریبان دانش آموزان و خانواده ها را بگیرد مدیون خواهیم بود و در صورت خوب عمل کردن هم در موفقیت هایشان سهیم خواهیم بود.


حجت اسلام صباحی با بیان اینکه عوامل اجرایی برگزاری کنکور کازرون در این زمینه بسیار باتجربه هستند، خاطر نشان کردند: امسال با توجه به شرایط خاص حاکم از شیوع ویروس کووید 19 و اینکه فاصله اجتماعی مناسب بین داوطلبان رعایت شود، مصلای نماز جمعه در اختیار آموزش و پرورش برای برگزاری کنکور می باشد و هرگونه همکاری که نیاز باشد از طرف دفتر امام جمعه خواهیم داشت تا بدون دغدغه و با کمترین نگرانی کنکور برگزار شود.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18933 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹