پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
دکتر بهروز خسروپور:
سرپرست جدید معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب ارایه گزارشی با اشاره به اولویت‌های پژوهشی این دانشگاه، از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات عملی در دست اجرا در جهت ارتقا سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیرساخت‌های مورد نیاز این مرکز دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی خبر داد.

سرپرست جدید معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب ارایه گزارشی با اشاره به اولویت‌های پژوهشی این دانشگاه، از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات عملی در دست اجرا در جهت ارتقا سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیرساخت‌های مورد نیاز این مرکز دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی خبر داد.

ضرورت ارتقا ساختارهای پژوهشی و انجام پژوهش‌های جامعه‌محور در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر بهروز خسروپور با تأکید بر اینکه دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه، می‌تواند نقش کلیدی در حل مسایل مختلف جامعه داشته باشد، حوزه‌ی پژوهش را یکی از بسترهای اساسی تحقق این مقوله برشمرد و خاطر نشان نمود: در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به دنبال ارتقای کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در زمینه‌های مختلف هستیم.

سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به دیگر برنامه‌های در دست اجرا جهت تقویت ساختارهای پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: باتوجه به رویکرد سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اجرایی برای فعال نمودن و راه‌اندازی برخی مراکز پژوهشی در حوزه‌های مختلف بین رشته‌ای را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و فعالیت‌های مرتبط با آنها را نیز آغاز نموده‌ایم.

ایشان رسیدن به استانداردهای مناسب در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی را از دیگر اولویت‌های حوزه پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی برشمرد و افزود: در جهت تقویت بدنه‌ی پژوهشی دانشگاه، علاوه بر موارد یاد شده به دنبال تدوین دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای تشویق اعضای هیات علمی به منظور ارتقاء استاندارهای پژوهشی و انجام پژوهش‌های جامعه‌محور در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز هستیم.

دکتر خسروپور، در پایان بر اهمیت و ضرورت اصلاح هرم هیئت علمی دانشگاه تأکید و ساماندهی به این امور را جزء اولویت‌های کاری حوزه فعالیت خود برشمرد و ابراز امیدواری نمود با همکاری و همراهی سایر نهادهای موثر در این روند، بتوان شاهد تحقق اهداف سازمانی و رسیدن به استانداردهای مطلوب در این حوزه باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳