پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
دالوند اظهار داشت:
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی در شرایط بیماری کرونا توانسته با سرعت و کیفیت بالا همه بسترها و امکانات  لازم را برای برگزاری کلاس‌های مجازی مهیا کند.
به گزارش کازرون نما؛ محمد‌رضا دالوند در گفتگویی اظهار کرد که این واحد دانشگاهی در وضعیت و شرایط کنونی بیماری کرونا با سرعت و کیفیت بالا همه بسترها و امکانات  لازم را برای برگزاری کلاس‌های مجازی و آموزش از راه دور مهیا  و راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون آمادگی دارد در این شرایط به وظایف علمی، آموزشی و فرهنگی خود عمل کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با بیان اینکه این شهرستان قطب مهم دانشگاهی در استان  فارس و کشور است، گفت: واحد کازرون  یکی از با سابقه‌ترین دانشگاه‌های این شهرستان است که اسفند ۱۳۶۴ راه‌اندازی شده و امروز در قالب پنج دانشکده (پزشکی و پیراپزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم‌انسانی و دامپزشکی و کشاورزی) در مقاطع دکتری تخصصی، دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی با بیش از ۵۰ رشته و گرایش‌های مختلف تحصیلی در خدمت عموم شهرستان، استان‌های همجوار و سراسر کشور است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، ایجاد و راه‌اندازی کانال خبری مشترک بین دانشگاه‌های شهرستان کازرون را گامی مثبت در راستای پیشرفت و تعامل و تبادل اطلاعات بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دانست و از این اقدام قدردانی و حمایت کرد.

دالوند با تبریک روز خبرنگار به اهل قلم و اصحاب رسانه از ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان در روز خبرنگار، ابراز خوشحالی کرد و راه‌اندازی این کانال خبری را موجب وحدت‌، همدلی‌، تبادل تجربیات و مشارکت بیشتر بین دانشگاه‌های شهرستان دانست و خواهان فعالیت‌های بیشتر همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی شهرستان در این کانال ویژه و مشترک شد‎.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18923 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹