پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
محمدرضا دالوند، اظهار داشت:
سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی واحد کازرون  از رقابت بیش از ۱۸۰۰ نفر داوطلب دوره کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبرداد.
به‌گزارش کازرون نما، محمد‌رضا دالوند امروز صبح درحاشیه بازدید از آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاداسلامی واحد کازرون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه با حضور بیش از هزار و ۸۰۰ نفر داوطلب زن و مرد با رعایت فاصله‌گذاری و رعایت پرتکل‌های بهداشتی در چند حوزه امتحانی در محل دانشگاه آزاد اسلامی کازرون برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه برای برگزاری این کنکور با در اختیار داشتن تمامی امکانات و زیر‌ساخت‌ها‌ی لازم در راستای حفظ سلامت داوطلبان و پیشگیری از بیماری کرونا تلاش داشته است، گفت: با همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بهره‌گیری از امکانات گسترده و وسیع دانشگاه و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، داوطلبان در محیطی قابل اطمینان و با آرامش کامل توانستند در رشته‌های انتخابی خود به‌رقابت بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با توجه به رشته‌های موجود در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی‌ گفت: این واحد در قالب دانشکده‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه و دانشکده کشاورزی و دامپزشکی و با داشتن رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، الهيات و معارف اسلامی -علوم قران و حدیث، باستان‌شناسی، تحقیقات آموزشی، حقوق‌خصوصی، فقه و مبانی‌حقوق اسلامی، مدیریت ثبت اسناد و املاک، مدیریت دولتی-بودجه-مالیه عمومی، مدیریت مالی، زیست‌شناسی -فیزیولوژی جانوری، زیست‌شناسی–ژنتیک، زیست‌شناسی سلولی مولکولی میکروبیولوژی، زیست‌شناسی، سلولی مولکولی –ژنتیک، ژنتیک، میکروبیولوژی-زیست‌شناسی میکروب‌های بیماری‌زا، میکروبیولوژی محیطی، مهندسی برق –مخابرات، مهندسی برق -سیستم‌های قدرت، مهندسی‌برق -سیستم‌های الکترونیک دیجیتال، مهندسی برق قدرت -ماشین‌های الکتریکی، مهندسی پزشکی بیو‌الکتریک، مهندسی عمران ژئوتکنیک، مهندسی کامپیوتر- هوش مصنوعی و رباتیک، علوم و مهندسی صنایع غذایی-فناوری مواد غذایی پذیرای داوطلبان در سراسر کشور است.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18916 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷