پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
در دیداری صورت گرفت؛
در دیدار دکتر غریب فاضل نیا، سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با قاسم لوافی و با تأکید بر اهمیت حمایت دانشگاه از فعالیت‌های فرهنگ‌ساز در جامعه صورت گرفت.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا در دیدار با قاسم لوافی، یکی از رسالت‌های دانشگاه را فرهنگ‌سازی و حمایت از رفتارهای ارزش‌مدارانه و فرهنگ‌ساز قلمداد کرد و خطاب به ایشان خاطر نشان نمود: عمل شما الگوی عینی خدمتگزاری، ایثار و کارگشایی است و با این کار علاوه بر اینکه دل اهالی منطقه را خوشحال کردید، زمینه بروز و شکوفایی توانمندی‌های یکی از جوانان مستعد این شهرستان را نیز فراهم آوردید.  

سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه خاطر نشان نمود: اثرگذاری اقدامات توسعه‌ای و عمل خیرخواهانه در مقیاس‌های خرد و کوچک را به هیچ عنوان نباید دست‌کم گرفت. به طور قطع و یقین اصلاح امور و ترویج فرهنگ و اندیشه‌های پاکِ یاری‌گری، دیگریاری و... از طریق اقدامات عملی، اثرگذاری ماناتر و پایدارتری دارد.

دکتر فاضل‌نیا همچنین تصریح نمود: الگوسازی و عینی‌سازیِ رفتاری، که شما نمونه بارز آن در جامعه هستید، بهترین و کارآمدترین روش ترویج این اعمال پسنیده و اخلاق‌مدارانه در جامعه دینی محسوب می‌شود. در آموزه‌های دینی و فرازهای زیبایی از سخنان پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و ائمه اطهار هم تأکیدهای زیادی بر این مسئله دیده می‌شود از جمله نبی مکرم اسلام(ص) فرموده است خَیرُ النّاسِ مَنِ انتَفَعَ بِهِ النّاس، بهترین مردم کسی است که مردم از او سود و بهره ببرند. بر این اساس هر نوع کوششی برای رفع مشکل برادر ایمانی و یا کمک به گره‌گشایی امور جامعه دینی، هم شرط اسلام است و هم ولایت.

سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین تصریح نمود: امیدوارم سرمایه‌های ارزشمندی همچون شما در سطح جامعه بیشتر شوند و دست‌های بیشتری از آستین بیرون بیایند تا استعدادهای مغفول مانده جوانان این شهرستان بیش از پیش امکان بروز و ظهور یابند.
در پایان این دیدار، دکتر فاضل‌نیا با تقدیم لوح تقدیر و قاب عکسی از دریاچه پریشان، از اقدام ارزشمند قاسم لوافی تقدیر نمود. در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: «مردان و زنان جوان ایران اسلامی، جوانانی برومند و مستعد هستند که در عمل ثابت نموده‌اند چنانچه به همت والای نیک‌اندیشان و تدبیر دست‌اندرکاران امور مختلف، میدانی برای بروز استعدادهای خود بیابند، می‌توانند با درخشش در عرصه‌های گوناگون، علاوه بر اثبات توانایی‌های خویش، موجب اعتلای نام سرزمین‌شان نیز شوند. اینجانب به عنوان یکی از خادمین جوانان پراستعداد این سرزمین، به پاس قدردانی از حمایت‌های جنابعالی از جناب آقای امین صالحی، جوان برومند و مستعد این شهرستان که با نمایش استعداد تحسین‌برانگیز خود در رسانه ملی، علاوه بر ارایه‌ی نمایشی پرغرور از توانمندی‌اش، موجب اعتلای نام دیار نیاکانیِ خود، کازرون، در سطح کشور نیز گردید، این لوح تقدیر را به حضورتان تقدیم می‌نمایم.» 

گفتنی است امین صالحی، جوان اهل روستای کلانی دهستان دشت‌برم شهرستان کازرون است که موفق شده در برنامه عصر جدید که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، نمایش خیره‌کننده و موفقی را در رشته تیراندازی داشته باشد و توجه‌های زیادی را در سطح کشور به خود جلب نماید. قاسم لوافی با حمایت از این جوان مستعد، زمینه‌ی لازم برای حضور ایشان در برنامه عصر جدید را فراهم نمود.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18904 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲