پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
حامد پشنگیان خبرداد:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، از سقوط لودر اداره راه به دره در جاده کمارج شهرستان کازرون و مرگ یک نفر خبر داد.
به گزارش کازرون نما، پشنگیان سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، با اشاره به سقوط لودر اداره راه به دره، در جاده کمارج به روستای رودک از بخش خشت و کنارتخته کازرون، در این باره اظهار کرد: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه امروز به سازمان آتش نشانی کازرون، یک ایستگاه برای امدادرسانی به محل اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، تصریح کرد: دره بسیار عمیق بود و لودر بر اثر سقوط، دچار انفجار و آتش سوزی شده بود.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اشاره به اینکه عملیات امداد تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر ادامه داشت، اضافه کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

همچنین حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس، با تائید این خبر و فوت یک نفر در حادثه سقوط لودر اداره راه به دره در جاده کمارج به روستای رودک از بخش خشت و کنارتخته کازرون بیان کرد: نیرو‌های اورژانس با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

برای کمک رسانی و انجام اقدامات لازم به فرد حادثه دیده از سازمان های آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، دادگستری، هلال احمر و راهداری در محل حضور داشتند.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18881 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸