پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در دیدار با سرپرست جدید ورزش و جوانان فارس:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در دیدار با سرپرست جدید ورزش و جوانان فارس، پیگیر مطالبات حوزه انتخابیه نیز بود.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کازرون و کوه چنار، دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان فارس با عباس حاجی زاده سرپرست جدید این اداره کل دیدار و پیرامون مسائل و مطالبات ورزش استان فارس و حوزه انتخابیه گفتگو کرد.

نماینده کازرون و کوه‌چنار با اشاره به سابقه درخشان ورزش در این منطقه اظهار داشت: ورزش دیار سلمان فارسی از نیم قرن گذشته تاکنون همیشه در تمامی رشته‌های ورزشی صاحب جایگاه ویژه و ارزشمندی بوده است اما هم اکنون به علت برخی از کمبودها مانند زمین چمن استاندارد رنج می‌برد. تنها یک زمین چمن در این منطقه وجود دارد که آن هم ۳۰ سال قبل احداث شده است.

دکتر عباسی دوانی با اشاره به اینکه دیار سلمان فارسی معدن استعداد ورزشی و نیازمند توجه بیشتر است تصریح کرد: در این منطقه پتانسیل‌های بالقوه‌ای در همه عرصه‌ها خصوصا ورزش وجود دارد که در گذشته کمتر به آن توجه شده است. سالن های ورزشی و اماکن ورزشی نیز در شهرستان‌های کازرون و کوهچنار غیر استاندارد و بدون امکانات مناسب هستند.

نماینده کازرون و کوه‌چنار در مجلس افزود: شهرهای بالاده و کنارتخته از مناطق محروم در زمینه امکانات ورزشی هستند و احداث استخر و زمین‌های چمن مصنوعی از اولویت اصلی در این مناطق می باشد.

او با اشاره به نایب قهرمانی تیم های هندبال شهید شاملی در لیگ برتر و اینکه قطب هندبال کشور صاحب یک سالن استاندارد نیست، گفت: هندبال کازرون هویت ورزش فارس در سطح کشور است و اگر صاحب سالن ورزشی حداقل چهار هزار نفری می‌بود، امکان برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا در دیار سلمان فارسی نیز میسر می‌شد که باید در این مقوله نیز بیشتر توجه شود.


در ادامه عباس حاجی زاده سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان داشت: ورزش شهرستان‌های کازرون و کوهچنار در استان فارس در تمامی رشته‌های ورزشی سرآمد بوده و در اکثر رشته ها خصوصا هندبال صاحب سبک در سطح کشور می باشد و باید بیشتر به ورزش این منطقه توجه شود.

حاجی زاده با ابراز تاسف از اینکه تاکنون کازرون و کوه‌چنار صاحب یک سالن بزرگ و استاندارد نبوده است تاکید کرد: باید تلاش داشته باشیم تا در آینده ای نزدیک این امر محقق شود و با تلاش و درایت دکتر عباسی و دیگر مسئولین ارشد استان و دیار سلمان فارسی و حمایت‌های همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان فارس، منطقه کازرون دارای سالن ورزشی چهار هزار نفری شود تا حداقل مسابقات بین المللی هندبال را در قطب هندبال فارس و کشور برگزار کند.

او با ابراز تمایل جهت ارتقاء امکانات ورزشی در کازرون و کوه‌چنار اضافه کرد: با تعامل و همدلی با رئیس کمیسیون انرژی مجلس، احداث استخر و زمین‌های چمن مصنوعی را در اولویت قرار می‌دهیم.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18871 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷