پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در دیدار با مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خواستار شد:
دکتر عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در دیدار با مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خواستار توجه بیشتر با تامین برق و انرژی برای اجرای طرح های توسعه در استان فارس شد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار، دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوهچنار و رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دیدار با غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، ضمن تقدیر از خدمات شرکت برق منطقه ای برای تامین و انتقال پایدار برق و ارائه و پیگیری مطالبات در این حوزه بیان کرد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی آمادگی دارد تا با حمایت از طرح های تولید و تامین انرژی در راستای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از این صنعت حمایت کند و خلاءهای قانونی را در این عرصه ترمیم نماید.

دکتر عباسی اضافه کرد: کشورمان در زمان کنونی در دوران تحریم های ظالمانه قرار دارد اما قطعا این تحریم ها که در حوزه نفت و گاز و انرژی هم تاثیراتی داشته است به نفع کشورمان تمام می شود و می تواند برای شکوفایی اقتصاد و استفاده از استعدادهای در این حوزه باشد.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه بیش از پیش به تامین برق و انرژی برای اجرای طرح های توسعه در این دو شهرستان و سایر شهرستان های استان فارس شد و گفت: استان فارس مجموعه ای کامل از استعدادها و توانمندی های توسعه است که باید از سهم برابر در این عرصه در مقایسه با سایر استان ها بهره مند باشد.


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر نیز اظهار داشت: وجود زمینه‌های اقلیمی و طبیعی ، منابع متنوع تولید و همچنین نیروی متخصص و کارآزموده در دو استان فارس و بوشهر این قابلیت را ایجاد کرده که بتوان از توانمندی‌های ویژه در این منطقه استفاده بهینه کرد و آن را  در راستای توسعه به کار گرفت.

غلامرضا نصیری خاطر نشان کرد: توجه به نقش نظارتی مجلس و نقش قانونگذاری این نهاد تاثیر گذار در جامعه بسیار مهم است، استان فارس اکنون با حضور موثر در کمیسیون انرژی می تواند در این حوزه بسیار بدرخشد و پیشتاز در کشور در بخش تولید انرژی به ایفای نقش بپردازد. تصویب قوانین جهت رفع مشکلات نقدینگی صنعت برق در کشور بسیار موثر است و کمیسیون انرژی مجلس می تواند با ارائه راهکار و مشاوره موثر در این حوزه بیش از پیش به دولت و بخش صنعت برق کمک نماید.

نصیری با بیان اینکه در بدنه وزارت نیرو منابع انسانی بسیار توانمندی وجود دارد گفت: کمیسیون انرژی مجلس می تواند با بهره گیری از دیدگاه‌های موثر و مشورتی متخصص در بدنه وزارت نیرو موضوع اقتصاد صنعت برق را به سامان مناسب برساند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر با بیان اینکه از جمله مشکلات در این حوزه ناهماهنگی و عدم توازن بین درآمدها و هزینه های تولید انرژی است گفت: سیاستگذاری به گونه ای باشد که بخش خصوصی این انگیزه را  داشته باشد تا در سرمایه‌گذاری ها برای مولدهای مقیاس کوچک و انرژی های تجدید پذیر ورود کند و از طرح های ارائه شده استقبال بیشتری کند.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18867 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹