پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
طی مراسمی؛
طی مراسمی، تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه کازرون انجام شد.
به گزارش کازرون نما، شب گذشته آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه کازرون با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس و مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.
سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در این مراسم با اشاره به وضعیت این روزها و مبارزه با کرونا، تأکید کرد: به واسطه شیوع این بیماری که اتفاق افتاده و وضعیتی که هر روز نگران کننده تر می شود، وظیفه همه ماست که هر آنچه که تاد ملی کرونا می‌گوید را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: استان فارس ۲۵ درصد کل کشور را در درگیری با کرونا به خود اختصاص داده است.

محمدی با بیان اینکه به نیابت از فرمانده سپاه فجر فارس دست فرمانده سپاه پیشین کازرون را می بوسم، از زحمات سرهنگ افشاریان در سالهای تصدی فرمانده سپاه ناحیه کازرون تقدیر و تشکر کرد و سرهنگ توکل را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون معرفی و برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، مردم کازرون را از بهترین مردم ایران معرفی و با تصریح بر اینکه برای این بهترین مردم، باید بهترین بود و بهترین مردم، کسی است که به دیگران خیر برساند، از سرهنگ توکل خواست که منشاء خیر برای این مردم خوب باشد.

سرهنگ محمدی، سپاه را فرزند انقلاب و مردم دانست و گفت: مردم در تمام سختی ها و مشکلات، دوشادوش سپاه بوده و کماکان هست و سپاه خود را از موضعی بالاتر از مردم نمی دانند؛ بلکه خود را خاضعانه در کنار مردم می‌داند.

وی ادامه داد: سپاه در دفاع از این آب و خاک هستی خود را پیشکش کرده و به خدمتگزاری برای مردم افتخار می کند.

وی همچنین گفت: مردم کازرون حق بزرگی بر گردن انقلاب و این کشور دارند و بیش از انقلاب هم جزء چند شهر محدودی بود که حکومت نظامی در آن برقرار شد؛ کازرون، از شهرهای پیشرو و پیشتاز در انقلاب بود و در هشت سال دفاع مقدس و اعزام به جبهه های ایران و نیز جبهه مقاومت هم نشان دادند که این راه همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، به تقویت انسجام بیشتر مردم در شهر تاکید کرد و گفت: سپاه باید همه مردم را حول محور ولایت متحد و منسجم نگهدارد و زیر خیمه انقلاب جمع کند. هر کسی که دل در گرو انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه است انقلابی و بسیجی است.

در ادامه این مراسم، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون، با تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ افشاری فرمانده پیشین سپاه کازرون، شهرستان کازرون را بر فراز انقلاب دانست و تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که منافقین و معاندین و حسودان، در شهر جولان دهند؛ چرا که آنها می‌خواهند با حرمت و عزت کازرون بازی کنند.

وی با تدکید بر اینکه در شهرستان کازرون اوضاع باید آرام باشد، اظهار داشت: از امروز با یک افق دید برای آینده ای روشن تر که مقام معظم رهبری هم انتظار دارند، خواهیم رسید.

توکل با یادآوری اینکه کازرون شهر عالم پرور است، از مرحوم علامه دوانی و مرحوم آیت الله ایمانی یاد کرد و از امام جمعه های شهید کازرون، شهید دانشجو و شهید خرسند با احترام نام برد و گفت: نزدیک به ۴۰ نفر از بدو تاسیس سپاه کازرون تا کنون مسئولیت فرماندهی این ناحیه را به عهده داشتند و اجازه نمی دهیم که راه آنها پایمال شود؛ امیدواریم که خدا توفیق دهد با عنایت شهدا و همت مردم راه شهدا را ادامه دهیم.

این فرمانده سپاه، خود را کازرونی دانست و ابراز امیدواری کرد که قدمش برای کازرون منشاء خیر و برکت باشد.

وی تصریح کرد: افتخار می کنم که برگ زرینی از افتخارات و اسناد و مدارکی که فردای قیامت برایم ثبت می شود، در این شهرستان قلم میخورد و افتخار می کنم در این شهر عالم پرور و شهید پرور خدمت خواهم کرد.

توکل با بیان اینکه هم برای سازمان، پایوران، حوزه ها و پایگاه های مقاومت برنامه داریم و هم برای آبادانی شهر؛ تاکید کرد: به صورت جهادی شبانه روزی در خدمت مردم هستیم و کار ما را خسته نمی‌کند تا کاری که به ما محول شده را به خوبی به سر منزل مقصود برسانیم.

فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون، با تأکید بر اینکه نسل جدید انقلاب باید قدم هایش را با قدرت و اطمینان بیشتری بر دارد تصریح کرد: باید از خودمان شروع کنیم خودسازی و جامعه پردازی کنیم تا جامعه اسلامی داشته باشیم و به تمدن نوین اسلامی برسیم و برای دست یافتن به امت واحده اسلام و دیدن جمال نورانی حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(عج) آماده شویم.

به گفته وی، برای رسیدن به امت واحده اسلامی، جز با وحدت و برادری نمی توانیم گام برداریم.

توکل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند وظیفه داریم اول به مستضعفین خدمت کنیم که صاحبان اصلی انقلاب هستند و دوم محبت به مردم و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: اگر مسئولین پای کار باشند، مردم خیلی خوبی داریم که همیشه یار و یاور مسئولین بوده اند. دشمن در کمین است که مردم را از نظام جدا کند که تاکنون کور خوانده است.

سرهنگ شهرام افشاریان، فرمانده پیشین سپاه ناحیه کازرون هم در ادامه، با اشاره به سه سال و نیم مسئولیتش در سمت فرماندهی سپاه ناحیه کازرون، با یادآوری حوادث تلخ و شیرین این ایام، به حوادث تلخ آبان ماه گذشته اختلافات و مباحثی که پشت سر گذاشته شد آسیب هایی که این شهرستان در این مدت از اختلافات و تحلیل های نادرست خورد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه استقلال مجموعه سپاه و از مهمترین کارهای بود که در این مدت انجام شد گفت: ما معتقدیم که همه مجموعه های نظامی، بخصوص سپاه، باید یک مجموعه مستقل و خارج از جناح و گروه‌های سیاسی باشد و من این افتخار را دارم که به عرض برسانم سپاه پاسداران شهرستان کازرون هم اکنون تحت پوشش هیچ حزب و گروه و شخصیتی نیست.

افشارپور ادامه داد: جوانگرایی در مجموعه سپاه کازرون، از دیگر مواردی است که در مدت خدمتم مورد توجه بوده و بنا را بر این گذاشتیم که هم از ظرفیت گرانبهای پیشکسوتان گذشته و هم از وجود جوانان امروز در مدیریت های مختلف استفاده کنیم.

ارتباط حداکثری با همه سلایق و گروه‌های سیاسی در سطح شهرستان، و کنار گذاشتن نگاه تک بعدی و مقطعی در ارتباط با مسئولین شهرستان، همکاری صمیمانه با مجموعه فرمانداری و ادارات و دستگاه های دولتی، سرکشی های متعدد، حضور، اقدام، و برنامه ریزی برای بحران های مختلف، از دیگر اقداماتی بود که این فرمانده سپاه به عنوان گزارش فعالیت هایش ارائه داد و گفت: ما به ارتباط حداکثری با مجموعه های مختلف اعقاد داشتیم.

وی در ادامه، به فعالیت های سپاه ناحیه کازرون در بحث مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: در قضیه کرونا هم شهرستان کازرون گل کاشت تهیه و توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی و پای کار آمدن همه حول یک اقدام جهادی، نگاه ویژه به نقاط محروم شهرستان، همراه سازی مسئولین و مطالبه گری نسبت به مسئولین، از اقدامات خاص ویژه گروه‌های جهادی بود.

به گفته افشاریان، افزایش متناسب پایگاه ها و حوزه های مقاومت و ارتباط مستقیم با یادگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان عزیز هم از اقدامات داخلی برای مجموعه سپاه ناحیه کازرون بود.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه کازرون تصریح کرد: شهرستان کازرون هم اینک به برکت همت مردمان خوبش و خون شهید خرسند، به یک آرامش نسبی رسیده است؛ پس اجازه ندهید عده ای دوباره در بوق اختلاف و تفرقه بدمند.

وی تأکید کرد: کازرون امروز نیاز به یک بازسازی و برنامه‌ریزی اصولی توسعه در همه ابعاد دارد؛ کازرون را با فرهنگ و علما و شهدا و رزمندگان و سرداران شهیدش می شناسند؛ پس اولویت اصلی، مباحث فرهنگی باشد.

افشاریان در پایان با تأکید بر اینکه کار جزیره ما را به جایی نخواهد رساند، تصریح کرد: کازرون نیاز به شورای فرهنگی متشکل از همه دلسوزان و متخصصان دارد تا همانطور که در پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت شهید حجت الاسلام خرسند صادر کردند، عبارت کازرون مومن انقلابی باز هم پررنگ شود و ما نباید اجازه دهیم مفهوم این عبارت کمرنگ شود.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18849 :لینک این خبر جهت کپی
منبع: شیرازه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
این آقای دوربینی کجا دکترا گرفته موقعی کوار بود که دکترا نداشت اگر این یکسال ونیم کازرون اومده گرفته خب علی برکت ا...
الحقیرحسن شاطری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
0
0
برادر عزیز به سرهنگ توکل توهین نکن ایشان درحد فرماندهی سپاه فجر بودن شما از افراد خودی هستید تمام مردم کازرون وحومه به سرهنگ توکل می گفتن سردار ایشان یک نابغه درمردمداری تقواء عقیده واعتقادات مذهبی وولایتمداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰