پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
فرمانده سپاه شهرستان، اظهار داشت:
سرهنگ افشاریان در دیدار با مسؤلان دادگستری کازرون گفت: سپاه با تمام وجود و افتخار در کنار مجموعه قضایی است.
به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان، فرمانده سپاه کازرون در دیدار با مسؤلان دادگستری کازرون ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر از جمله شهید بهشتی اظهار داشت: سپاه با تمام وجود و افتخار در کنار مجموعه قضایی است.
فرمانده سپاه کازرون گفت:با حضور آیت الله رئیسی به عنوان ریاست قوه قضاییه، اتفاقات مثبتی در حوزه مبارزه با فساد صورت گرفته است و بیش از پیش، ارتباط تعاملی بین سپاه و قوه قضائیه مشهود است. مردم به مدیریت آیت الله رئیسی اميدوارند و توقع دارند معضلات ومشکلات را با استفاده از کلیه ظرفیت ها، ریشه کن نماید.

وی افزود: سپاه و قوه قضائیه با استقلال‌ لازم و نگاه تکلیف محوری همواره امورات خود را دنبال می نمایند.

شهرام افشاریان با تاکید بر ضرورت تلاش کلیه نهادها و دستگاهها در راستای خدمت صادقانه به مردم و مبارزه با تبعیض و فساد عنوان نمود: بر اساس بررسی صورت گرفته، قیمت مسکن در کازرون عادلانه نبوده و نظارت بر بازار مسکن و برخورد با دلالان بایستی به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسوول ادامه داد:توقع فعلی و مطالبه ویژه مردم از قوه قضاییه، مبارزه با هرگونه فساد و نظارت بر بازار و قیمت ها , خصوصا قیمت مسکن است ، گرچه مسؤولیت نظارت و برنامه ریزی جهت تامین معیشت، مسکن و پوشاک مردم  بر عهده دولت است اما به نظر می رسد دولت بازار و نظارت بر قیمت‌ها را رها کرده  و نگاه مردم به قوه قضائیه است. در خصوص وضعیت مسکن در شهرستان کازرون، ضروری است جلسات تخصصی و عملیاتی با حضور کارشناسان برگزار گردیده و تمهیداتی در این زمینه اتخاذ گردد.
موسوی، رییس دادگستری شهرستان کازرون نیز در این دیدار اظهار داشت: ای کاش یک هزارم خصلت‌های شهید بهشتی را داشتم. تلاش من در دوران مدیریتم این بوده که طوری رفتار نکنم که نفوذپذیر باشم.
رییس دادگستری کازرون؛ اظهار داشت:دشمنان هرگاه میخواهند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را بکوبند، سپاه و شورای نگهبان همواره مورد هجمه ایشان قرار می گیرد.
وی اضافه نمود: اگر قرار باشد تحت فشارهای جامعه بین‌الملل, قانون اسلامی را رعایت  کنیم، باید جامعه را به حال خود رها کنیم، آنها این را می‌خواهند. 

حجت الاسلام انصاری فر، دادستان کازرون نیز با گرامیداشت دهه کرامت و یاد و خاطر شهید بهشتی اظهار داشت: شهید بهشتی الگویی بی‌بدیل در ایجاد و مدیریت دستگاه قضا بودند. 
دادستان کازرون با بیان اینکه تعامل بین دستگاه قضایی و سپاه در سطوح عالی است اذعان نمود: توپخانه دشمن چند نقطه را دایما میزند؛ سپاه، قوه‌قضائیه و شورای نگهبان، چون دشمن میخواهد بال‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار دهد.
حجت الاسلام انصاری فر با اشاره به تبعات منفی مدیریت ناکارآمد و نگاه به بیرون به  جای نگاه به دستان توانمند داخلی اظهار کرد: وضعیت فعلی انرژی هسته‌ای، وضعیت دلار و ارز و سکه، برجام‌ و متصور بودن خطرات جدی هجوم و ورود ناآگاهانه به بورس، حاصل مدیریت ناکارآمد است.
این مقام مسول در پایان گفت:با دیدن لباس سبز سپاه، لباس خدمت، به وجد می آیم و از سپاه درخواست دارم طرح رضویون و گشت‌های محله‌محور را با جدیت دنبال کنند. در راستای خدمت به مردم و تامین امنیت مردم، حمایت ما از بسیج و سپاه حداکثری است.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18830 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸