پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
حامد پشنگیان:
آتش‌سوزی ساعاتی قبل در یک آپارتمان مسکونی در کازرون مهار شد/ همسایه‌های این آپارتمان در یک طرفه نطنج، زمانی که متوجه دود شده بودند، با سامانه 125 تماس گرفتند و بلافاصله تیم اطفاء حریق آتش‌نشانی به محل اعزام شد/ خسارت زیادی به وسایل منزل وارد نشد.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، حامد پشنگیان سرپرست سازمان با بیان اینکه در زمان آتش‌سوزی و رسیدن تیم عملیاتی آتش‌نشانی صاحبخانه در خانه حضور نداشته، گفت: همسایه‌های این آپارتمان در یک طرفه نطنج، زمانی که متوجه دود شده بودند، با سامانه 125 تماس گرفتند و بلافاصله تیم اطفاء حریق آتش‌نشانی به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: با رسیدن تیم اطفاء حریق به محل، ابتدا آتش‌نشانان درب منزل مسکونی را باز کرده و سپس با پیدا کردن کانون دود و آتش، متوجه می‌شوند هنوز شعله‌های آتش به مقدار زیاد گسترش پیدا نکرده، بنابراین با استفاده از چند سطل آب آتش را اطفاء کردند. 
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اشاره به دود زیاد موجود در منزل، اظهار کرد: آتش‌نشانان در مرحله بعد، عملیات تخلیه دود را انجام دادند.
به گفته او، با توجه به اینکه از زمان آغاز آتش‌سوزی تا متوجه شدن همسایه‌ها و حضور تیم آتش‌نشانی، مدت زمان زیادی نگذشته بود، بنابراین خسارت زیادی به وسایل منزل وارد نشد.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18786 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳