پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
جلسه هم‌اندیشی راهکارهای افزایش مشارکتهای مردمی در آتش‌سوزی‌های منابع طبیعی و محیط زیست صبح امروز با هدف بهره‌برداری از ظرفیت گروههای مردمی و کوهنوردی شهرستان کازرون در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون برگزار شد.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، در این جلسه مسئولان انجمن‌های محیط‌زیستی شهرستان و باشگاه‌های کوهنوردی حضور داشتند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون در ابتدا و پس از بیان اهداف جلسه، حفاظت از محیط‌زیست در برابر رخداد آتش‌سوزی را هدف مشترک و مهم طرفین عنوان کرد و گفت: با توجه به این هدف مشترک، باید تلاش کنیم تا تعامل و مشارکت مثبت، برآیند بهتر و موثرتری که در نهایت به حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کمک می‌کند را محقق کنیم.
حامد پشنگیان با برشمردن وظایف، نحوه خدمت‌رسانی و امکانات و توانمندی‌های سازمان، تصریح کرد: بدون شک در صورتی که نیروهای محیط‌زیستی، مردمی و صعودهای ورزشی در چنین حوادثی در کنار آتش‌نشانان قرار بگیرند، سرعت واکنش و خروجی مطلوب‌تری به دست خواهد آمد.
در ادامه همه اعضای حاضر در جلسه و کارشناسان سازمان نیز پیرامون راهکارهای افزایش همکاری بحث و تبادل نظر کردند.
در پایان جلسه مقرر شد یک ساختار سلسله مراتبی از نیروهای موجود تشکیل شده و کارها بر اساس سه هدف آموزش تخصصی نیروهای انسانی مردمی برای مبارزه با آتش در کوهستان، تشکیل شبکه اطلاع‌رسانی عمومی و نیز ساماندهی نیروهای انسانی در قالب تیمهای داوطلبی و عملیاتی برنامه‌ریزی شود.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18676 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹