پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
در حاشیه بازدید هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی شهرداری کازرون از مجموعه هلال احمر شهرستان مطرح شد؛
اعضای هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون که به مناسبت روز و هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ به دیدار رئیس و کارمندان هلال احمر شهرستان کازرون رفته بودند؛ همکاری و تعامل دو مجموعه را زبانزد شهرستان توصیف کردند.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، محمدکاظم فاضل‌پور عضو هیئت‌مدیره سازمان در این دیدار هلال احمر و آتش‌نشانی را دو مجموعه هم‌ارز توصیف کرد و افزود: با توجه به مسئولیت‌های قانونی دو مجموعه در امداد و نجات، هماهنگی و همسویی آنها منجر به ایمنی بیشتر شهر و شهرستان و بهبود عملیاتهای امداد و نجات خواهد شد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در شهرستان کازرون، هر دو مجموعه نسبت به یکدیگر دیدگاهی مثبت و سازنده دارد و این مسئله در کیفیت خدمات‌دهی به شهروندان اثرگذار است.
محمدعلی برزویی رئیس هیئت مدیره سازمان نیز طی سخنانی یکرنگی و ارتباط تنگاتنگ دو مجموعه را زبانزد شهرستان و خارج از شهرستان توصیف کرد و افزود: در سالهای قبل و در زمان تشکیل سازمان آتش‌نشانی با توجه به قدمت هلال احمر، بارها از تجربیات هلال احمر استفاده کردیم و به خصوص در بحث ساماندهی داوطلبان تجارب و همکاری هلال‌احمر شهرستان برای سازمان آتش‌نشانی بسیار مفید و موثر بود.
در ادامه سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان نیز ضمن تبریک روز و هفته هلال احمر و صلیب سرخ به رئیس و کارکنان هلال احمر شهرستان کازرون، اظهار کرد: خوشبختانه در طول سالهای گذشته همکاری و هم‌افزایی دو مجموعه تقویت شده است و ما نیز اعلام می‌کنیم تا در هر موردی که نیاز باشد با مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون همکاری داشته باشیم.
حامد پشنگیان تقویت هر کدام از دو مجموعه را مقوم مجموعه دیگر دانست و گفت: اگر سازمان آتش‌نشانی و هلال احمر قوی باشند؛ کیفیت و سرعت خدمات امداد و نجات و ایمنی به مردم بهتر و بیشتر خواهد شد که این مسئله بسیار ارزشمند است.
وی به وظیفه مشترک دو سازمان در زمینه آموزش همگانی ایمنی اشاره کرد و افزود: ان‌شاءالله در این زمینه نیز همکاری بیشتر و نزدیکتری بین دو سازمان شکل بگیرد و در آینده نزدیک شاهد تولید محتواهای آموزشی مشترک برای مردم و شهروندان باشیم.
در پایان این برنامه، اعضای هیئت‌مدیره سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با حضور در اتاق‌های پرسنل هلال احمر ضمن تبریک این روز، با اهدای گل از آنها تقدیر کردند.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18664 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸