پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
جانشین فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت در کازرون، خبر داد.
به گزارش کازرون نما؛ سرهنگ یوسف مبک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر کازرون برای شناسایی متهمان، افزود: با تحقیقات همه جانبه پلیسی و اقدامات شبانه روزی، سریالی و باندی بودن سرقت‌ها برای ماموران انتظامی محرز شد.

او با بیان اینکه پس از بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده، مخفیگاه متهمان در شهر کازرون شناسایی شد، ادامه داد: گروهی از ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ ملک‌زاده بیان کرد: متهمان این پرونده که ۵ نفر بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان کازرون اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس به سابقه‌دار بودن متهمان اشاره کرد و اضافه کرد: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

او با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی، سهل‌انگاری و استفاده نکردن از تجهیزات بازدارنده را علت عمده وقوع سرقت‌ها اعلام کرد و از شهروندان خواست با مجهز کردن منازل و مغازه‌های خود به تجهیزات حفاظتی و امنیتی، از وقوع سرقت پیشگیری کنند.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18643 :لینک این خبر جهت کپی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
این عکس سردار ملک زاده فرمانده انتظامی گیلان هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸