پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
آتش سوزی یک منزل مسکونی به وسیله آتش نشانان مهار شد.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، حامد پشنگیان سرپرست سازمان در تشریح جزئیات حادثه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش آتش‌سوزی یک منزل مسکونی دو طبقه در خیابان شهید رجایی، بلافاصله یک تیم اطفاء حریق از ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام و عملیات مهار آتش آغاز شد.
وی با بیان اینکه در زمان آغاز آتش‌سوزی اعضای خانواده در خانه حضور داشتند، افزود: با توجه به اینکه کانون آتش در طبقه پایین بود، در این عملیات، پیشگیری از سرایت آتش به طبقه دوم اهمیت بالایی داشت، همچنین به دلیل اینکه حجم دود زیادی در ساختمان تولید شده بود، بنابراین به منظور تخلیه سریع دود و کنترل سریعتر آتش، دومین تیم عملیاتی نیز از ایستگاه شماره یک فراخوانی شد.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی کازرون که خود نیز در محل حادثه حاضر شده بود، گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش‌نشانان، حریق به سرعت مهار شد و همزمان نیز عملیات تخلیه دود کلید خورد.
به گفته پشنگیان، با توجه به حجم زیاد دود، پدر خانواده دچار دودزدگی شده بود که با حضور نیروهای اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا شد.
او ادامه داد: علت دقیق حادثه به وسیله کارشناسان سازمان در دست بررسی است.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18627 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷