پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
جمعی از پرسنل مرکز آموزش ۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کازرون، در قالب اجرای رزمایش کمک مومنانه در حرکتی خودجوش اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی برای نیازمندان زیرپوشش اداره بهزیستی این شهرستان کردند.
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده مرکز آموزش ۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کازرون، دوشنبه با بیان این مطلب به ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، پرسنل پایور این مرکز نیز همگام با مردم نوع دوست و نیک‌اندیش، با تهیه بسته‌های حمایتی به کمک نیازمندان شتافتند.

سرهنگ مجتبی واحدی افزود: پرسنل این مرکز به صورت خود جوش اقدام به تهیه ۸۴ بسته حمایتی حاوی برنج، روغن، مواد شوینده، ضد عفونی‌کننده و چند قلم کالای اساسی دیگر کردند که این بسته‌ها برای توزیع بین نیازمندان تحویل اداره بهزیستی شهرستان کازرون شد.

به گفته وی، هزینه تقریبی این بسته‌های حمایتی افزون بر ۲۵۰ میلیون ریال است.

واحدی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز برای پرسنل تحت پوشش این مرکز که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دچار مشکل شده باشند نیز بسته‌های حمایتی جداگانه در نظر گرفته است.

غلامحسین زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان کازرون هم ضمن قدردانی از پرسنل مرکز آموزش ۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کازرون برای تهیه این بسته‌های حمایتی گفت: این بسته‌ها بین افراد نیازمند زیر پوشش این نهاد که شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18620 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴