پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
در دیدار منتخب جدید مردم کازرون و کوه‌چنار با معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت؛
دکتر فریدون عباسی‌دوانی نماینده جدید، با حضور در وزارت ورزش و جوانان با تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی این وزارت، در خصوص مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان های کازرون و کوهچنار به بحث و تبادل نظر پرداخت.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کازرون و کوهچنار در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، فریدون عباسی‌دوانی نماینده جدید این حوزه انتخابیه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی این وزارت، در خصوص مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان های کازرون و کوهچنار به بحث و تبادل نظر پرداخت. 
در این جلسه که علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز عباسی‌دوانی را همراهی می‌کرد، منتخب جدید مردم کازرون و کوهچنار با اشاره به نیازهای شهرستان در بخش زیرساخت های ورزش گفت: سالن های ورزشی، چمن مصنوعی و تجهیزات لازم برای دو شهرستان از جمله ضروریات مورد نیاز حوزه ورزش است.
عباسی دوانی با انتقاد از افتتاح سالن های ورزشی تکمیل نشده اظهار داشت: سالن‌ روستاهای کلانی و عبدویی در حالی افتتاح شده است که انشعاب آب، برق و گاز آنها هنوز صورت نپذیرفته و امکان استفاده از آنها وجود ندارد که از معاون محترم پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که این مسئله هر چه سریعتر بررسی و مشکل رفع گردد.
نماینده جدید کازرون و کوه‌چنار با اشاره به نیاز دو شهرستان حوزه انتخابیه خود در بحث فضاهای ورزشی بیان داشت: خواستار تخصیص اعتبارات ملی برای احداث زمین های چمن مصنوعی در نقاط مختلف دو شهرستان و همچنین تخصیص تجهیزات ورزشی هستیم.

در ادامه تقی زاده ضمن تبریک به دلیل انتخاب شایسته مردم کازرون و کوهچنار با اشاره به مشکلات مالی موجود در سطح کشور اظهار امیدواری کرد که مسائل مطرح شده در جلسه، حتما مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و اقدامات لازم صورت پذیرد.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18619 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸