پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
با حضور حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون، داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان کازرون، دکتر انوشیروان غفاری‌پور رییس دانشگاه سلمان فارسی و جمعی از مسوولین و هیئت‌رییسه‌های دانشگاه‌های کازرون، مراسم کلنگ‌زنی بازارچه دانشجویی پردیس دانشگاه سلمان فارسی به زمین خورد.

 با حضور حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون، داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان کازرون، دکتر انوشیروان غفاری‌پور رییس دانشگاه سلمان فارسی و جمعی از مسوولین و هیئت‌رییسه‌های دانشگاه‌های کازرون، مراسم کلنگ‌زنی بازارچه دانشجویی پردیس دانشگاه سلمان فارسی به زمین خورد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون در این مراسم ضمن تأکید بر اینکه دانشگاه سلمان فارسی، برند کازرون است، از ضرورت توسعه این دانشگاه صحبت کرد و خاطر نشان نمود: کلیه ساخت و سازهایی که صورت می‌گیرد بایستی با آینده‌نگری، فراتر از سطح شهرستان احداث شوند تا ظرفیت‌های توسعه‌ای این نهاد علمی را بیش از پیش محقق کنند.

کلنگ احداث بازارچه دانشجویی پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به زمین خورد

امام جمعه کازرون در ادامه خاطر نشان نمود: امیدوارم با استفاده از توان خیرین شهرستان بتوانیم به زودی کلنگ احداث مسجد این پردیس دانشگاهی را نیز به زمین بزنیم.

در ادامه داریوش دهقان، فرماندار ویژه شهرستان کازرون، طی سخنانی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه سلمان فارسی به واسطه توسعه‌ای که در روند احداث پردیس این دانشگاه به وجود آورده است، خاطر نشان نمود: خوشبختانه دکتر غفاری‌پور علاوه بر تلاش مضاعف در جذب بودجه‌های دولتی، موفق به جذب بودجه‌های غیردولتی برای احداث بناهای جدید در محوطه پردیس دانشگاه و از جمله آنها بازارچه‌ای که امروز کلنگ احداث آن را به زمین زده‌ایم، شدند، که این مسئله به ویژه در شرایط فعلی، بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

ایشان در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم این روند، خاطر نشان نمود: ظرفیت‌های متعدد خیرین و دلسوزان شهرستان کازرون این امکان را به وجود آورده که بتوان از کمک‌های آنها در جهت توسعه فضاهای علمی و آموزشی بهره گرفت و امیدواریم این روند با استفاده از مشارکت خیرین و همچنین استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی، همچنان تداوم یابد.

دکتر انوشیروان غفاری‌پور، ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین، به فعالیت‌های عمرانی در دست احداث در پردیس این دانشگاه اشاره کرد و خاطر نشان نمود: ظرفیت‌های علمی کازرون و همچنین بستر ویژه‌ای که این شهرستان برای ارایه خدمات علمی به شهرستان‌های همجوار و همچنین شهرستان‌های غرب استان فارس که جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد، ضرورت توسعه دانشگاه را بیش از پیش نمایان کرده و امیدواریم با حمایت مسوولین و خیرین شهرستان بتوانیم با تکمیل ساخت و سازهای پردیس دانشگاه سلمان فارسی، زیرساخت‌های دانشگاهی کازرون را به سطحی برسانیم که بتواند خدمات شایان توجهی را به جوانان و جامعه علمی این منطقه از کشور ارایه نماید.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر پروژه‌های متعددی از جمله احداث خوابگاه دانشجویی دختران، سلف سرویس، دانشکده فنی، دانشکده علوم پایه و... در این دانشگاه در دست احداث هستند که کارگاه‌های آنها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان فعال نگه داشته‌ایم و برای تداوم این فعالیت‌ها چشم امیدمان به خیّرین و حمایت‌های مسوولین محترم شهرستان کازرون است.

ایشان در ادامه با اشاره به آغاز احداث بازارچه دانشجویی در پردیس دانشگاه، خاطر نشان نمود: بازارچه‌ای که امروز کلنگ آن را به زمین زدیم، با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد و با توجه به اینکه در نزدیکی مجتمع خوابگاهی و همچنین دانشکده‌های در دست احداث دانشگاه ساخته می‌شود، پس از بهره‌برداری می‌تواند کمک شایان توجهی را در جهت خدمات‌دهی به دانشجویان این مرکز علمی ارایه نماید.

گفتنی است این بازارچه با پیش‌بینی صرف اعتباری نزدیک به یک میلیارد تومان و در پردیس 78 هکتاری دانشگاه سلمان فارسی، در کیلومتر 5 جاده کازرون ـ بوشهر احداث خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰