پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
به گزارش کازرون نما؛ دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم با حضور در کمیته ملی المپیک با صالحی‌امیری رئیس و سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص مسائل و رشته های مختلف حوزه ورزش شهرستان های کازرون و کوهچنار و انتظارات به حق آنها، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی دفتر منتخب مردم شریف کازرون و کوه چنار در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، فریدون عباسی دوانی نماینده مردم این حوزه انتخابیه با حضور در کمیته ملی المپیک با صالحی‌امیری رئیس و سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص مسائل مختلف حوزه ورزش شهرستان های کازرون و کوهچنار به بحث و تبادل نظر پرداختند.
عباسی‌دوانی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار و انتظارات به حق آنها، خواستار پیگیری مشکلات این منطقه شد.
در این جلسه که علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز عباسی را همراهی می‌کرد، صالحی امیری در سخنانی با ابراز خوشحالی از حضور یکی از چهره‌های برجسته کشور در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد تا در حد توان پیگیر مشکلات ورزش شهرستان‌های کازرون و کوهچنار باشد.

در ادامه عباسی طی دیداری دیگر با کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و از اساتید بزرگ کاراته ایران و جهان در خصوص چالش های ورزش کشور در سطح کلان به بحث و گفتگو پرداختند. 
سپس سعیدی قول مساعد داد تا ضمن پیگیری تخصیص تجهیزات ورزشی شهرستان های کازرون و کوهچنار، در خصوص برگزاری چندین دوره مربی‌گری و داوری پیشرفته کاراته با حضور بهترین اساتید کشور در این حوزه انتخابیه نهایت همکاری را داشته باشد.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18612 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷